Specsavers Opticians and Audiologists - Leeds - White Rose Sainsbury's

Optician Specsavers Opticians and Audiologists - Leeds - White Rose Sainsbury's Leeds

Este é o seu arquivo ? Modifique o arquivo / Apagar registro

Sobre : Optician Specsavers Opticians and Audiologists - Leeds - White Rose Sainsbury's em Leeds

.

Acessibilidade :

    Com estacionamento acessível a cadeiras de rodas

    Entrada acessível a cadeiras de rodas

Opções de serviço :

    Levantamento na loja

    Compras na loja

    Entrega


Tags: Oculista, Audiologista, Centro Oftalmológico, Loja de aparelhos auditivos, Optometrista, Loja de óculos de sol,

Opinião dos consumidores : (193)

  • Avatar Daria.i
    5 / 5
    05/06/2023 à 12:32

    My first ever eye test was here. I have opted for the OCT scan which showed a shadow in my eye. The optometrist called the hospital right away and I was seen next day for an urgent referral. Thanks to their swift action I got diagnosed and treated for papillodema which could have caused damage to my optic disc permanently if action wasn't taken. I am very grateful to all the lovely staff who assisted me in getting the help I needed. (Traduzido pelo Google) Meu primeiro exame oftalmológico foi aqui. Optei pela OCT que mostrou uma sombra no meu olho. O optometrista ligou imediatamente para o hospital e fui atendida no dia seguinte para um encaminhamento urgente. Graças à sua ação rápida, fui diagnosticado e tratado para papilodema, que poderia ter causado danos permanentes ao meu disco óptico se não fossem tomadas medidas. Sou muito grato a toda a adorável equipe que me ajudou a obter a ajuda de que precisava.

    Resposta do proprietário :
    We're over the moon to hear that we could help here, Daria! Thank you so much for letting us know 😄 (Traduzido pelo Google) Estamos muito felizes em saber que podemos ajudar aqui, Daria! Muito obrigada por nos avisar 😄

  • Avatar Kimberley.r
    4 / 5
    19/04/2023 à 19:00

    Booked ahead for an appointment, didn't have long to wait. Staff were helpful, tests didn't seem to take long. Although it was my first eye examination in many years I didn't feel anxious at all, everything was explained and I was made comfortable throughout and able to take my time to answer questions carefully. (Traduzido pelo Google) Agendado com antecedência para um compromisso, não teve que esperar muito. Os funcionários foram prestativos, os testes não pareciam demorar muito. Embora tenha sido meu primeiro exame oftalmológico em muitos anos, não me senti nem um pouco ansioso, tudo foi explicado e me senti confortável o tempo todo e pude dedicar meu tempo para responder às perguntas com cuidado.

    Resposta do proprietário :
    Cheers for the feedback, Kimberley! Is there anything else we can help with? If yes, please do let us know by following the link below 👇 http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Parabéns pelo feedback, Kimberley! Há algo mais em que possamos ajudar? Se sim, informe-nos seguindo o link abaixo 👇 http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar AGE.
    5 / 5
    25/01/2023 à 16:21

    Booked in online for eyesight test, all went smoothly while in store also. A special mention for Raeesah Patel for the best test I've ever received from Spec savers, no messing about but didn't feel rushed, very professional and she was very polite. Didn't find a pair of glasses to suit but this is normal for me (I can spend a day in Leeds looking and come home without). I will definitely return in 2yrs when I'm due for another test. The lady who greeted me on the front desk was very welcoming too. Thank you. x X x (Traduzido pelo Google) Reservado online para teste de visão, tudo correu bem na loja também. Uma menção especial para Raeesah Patel pelo melhor teste que já recebi de Spec savers, sem brincadeiras, mas sem pressa, muito profissional e ela foi muito educada. Não encontrei um par de óculos adequado, mas isso é normal para mim (posso passar um dia em Leeds procurando e voltar para casa sem). Com certeza voltarei em 2 anos, quando devo fazer outro teste. A senhora que me recebeu na recepção também foi muito acolhedora. Obrigada. x x x

    Resposta do proprietário :
    What an amazing review! Thank you for taking the time to pass this on, we really appreciate it 💚 (Traduzido pelo Google) Que resenha incrível! Obrigado por reservar um tempo para passar isso, nós realmente apreciamos isso 💚

  • Avatar Charlotte.i
    1 / 5
    22/11/2022 à 08:20

    I had booked to have my earwax removed. I was called to run through the triage questionnaire and was made to feel so unwelcome that I cancelled the appointment before I finished the call. The lady was very negative and I was already nervous. She kept telling me there was a fee if I didn’t need anything removing which I was already aware of. I asked a couple of questions and she was quite rude. I was just made to feel like I was wasting their time. I will have to see how I get on and look at booking elsewhere (Traduzido pelo Google) Eu tinha agendado para remover minha cera de ouvido. Fui chamado para passar pelo questionário de triagem e me senti tão mal recebido que cancelei a consulta antes de terminar a ligação. A senhora estava muito negativa e eu já estava nervoso. Ela ficava me dizendo que havia uma taxa se eu não precisasse remover nada que eu já soubesse. Fiz algumas perguntas e ela foi muito rude. Eu apenas senti que estava perdendo o tempo deles. Vou ter que ver como me saio e ver a reserva em outro lugar

    Resposta do proprietário :
    Makes us sad to read this, Charlotte 😞. We'd really like to look into this for you. Can you pop a few more details on our web form so we can get the ball rolling, please? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Nos deixa tristes ao ler isso, Charlotte 😞. Gostaríamos muito de analisar isso para você. Você pode colocar mais alguns detalhes em nosso formulário da web para que possamos dar o pontapé inicial, por favor? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Pedro.a
    1 / 5
    01/08/2022 à 17:28

    Last month booked an eye test at this store. Arrive 5min before my slot. Waited 20min to be approached by one of their staff. Guess what? Never happened. I understand they are focused dealing with their clients, but it’s not nice to see a client waiting and not telling him absolutely nothing. I had a booked appointment for what? It seems useless to do it to be honest. If you don’t have enough staff to deal with the service and requested tasks, please reduced the available appointments. In reality your staff are not that available. Also, it would save your clients time. At least the ones who still are your clients. Not me, anymore. (Traduzido pelo Google) No mês passado, marquei um exame oftalmológico nesta loja. Chegue 5 minutos antes do meu horário. Esperou 20 minutos para ser abordado por um de seus funcionários. Adivinha? Nunca aconteceu. Eu entendo que eles estão focados em lidar com seus clientes, mas não é bom ver um cliente esperando e não lhe dizendo absolutamente nada. Eu tinha um compromisso marcado para quê? Parece inútil fazê-lo para ser honesto. Caso não disponha de pessoal suficiente para dar resposta ao serviço e tarefas solicitadas, reduza por favor as marcações disponíveis. Na realidade, sua equipe não está tão disponível. Além disso, economizaria o tempo de seus clientes. Pelo menos aqueles que ainda são seus clientes. Não eu, mais.

    Resposta do proprietário :
    Hello Pedro, we appreciate the review.  All information will be sent to our store partners, who can help. To ensure we have all the details we need, please tell us all about your experience, here: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Pedro, agradecemos a avaliação. Todas as informações serão enviadas para nossas lojas parceiras, que poderão ajudar. Para garantir que temos todos os detalhes de que precisamos, conte-nos tudo sobre sua experiência aqui: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Stephanie.e
    1 / 5
    10/12/2022 à 16:25

    Awful and rude treatment of my grandparents. Clearly do not respect or value their customers. Would not recommend at all! (Traduzido pelo Google) Tratamento horrível e rude de meus avós. Claramente não respeita ou valoriza seus clientes. Não recomendaria nada!

    Resposta do proprietário :
    Makes us sad to read this, Stephanie 😞. We'd really like to look into this for you. Can you pop a few more details on our web form so we can get the ball rolling, please? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Ficamos tristes ao ler isso, Stephanie 😞. Gostaríamos muito de analisar isso para você. Você pode colocar mais alguns detalhes em nosso formulário da web para que possamos dar o pontapé inicial, por favor? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar julia.a
    5 / 5
    29/03/2023 à 13:30

    Me &my husband always go here, quick, polite & professional, (Traduzido pelo Google) Eu e meu marido sempre vamos aqui, rápido, educado e profissional,

    Resposta do proprietário :
    Wow 5 stars! Thanks for the review :) (Traduzido pelo Google) Uau 5 estrelas! Obrigado pela revisão :)

  • Avatar Jack.o
    1 / 5
    10/12/2022 à 16:26

    Refused to serve my grandparents when they turned up for an appointment, left them waiting minutes and then the optician came out and cancelled their appointment because they "hadn't turned up". Receptionist refused to admit fault or solve it. Disgusting. (Traduzido pelo Google) Recusou-se a atender meus avós quando eles apareceram para uma consulta, deixou-os esperando minutos e depois o oftalmologista saiu e cancelou a consulta porque eles "não haviam aparecido". A recepcionista recusou-se a admitir a falha ou resolvê-la. Repugnante.

    Resposta do proprietário :
    Hello there Jack, we'll definitely have a look into this for you. Would you mind giving us all the info you can on our web form, so our store partners can get this sorted? Thank you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Jack, definitivamente vamos dar uma olhada nisso para você. Você se importaria de nos fornecer todas as informações que puder em nosso formulário da web, para que nossos parceiros de loja possam resolver isso? Obrigado: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Katie.a
    4 / 5
    18/11/2022 à 17:00

    Good service but didn't have a working card machine when paying & didn't tell customers until after they were seen (Traduzido pelo Google) Bom serviço, mas não tinha uma máquina de cartão funcionando ao pagar e não avisava os clientes até que fossem vistos

    Resposta do proprietário :
    This is exactly what we aim for! We're made up to hear it, thanks for letting us know 😄 (Traduzido pelo Google) É exatamente isso que pretendemos! Estamos preparados para ouvi-lo, obrigado por nos avisar 😄

  • Avatar H.
    5 / 5
    20/05/2023 à 12:01

    Brilliant sorted me out with care and effeciency (Traduzido pelo Google) Brilhante me atendeu com cuidado e eficiência

  • Avatar Paul.c
    5 / 5
    22/09/2022 à 15:29

    Imagine my surprise when I put the glasses on and I was in an opticians,who would have known.I only nipped into Sainsbury's for a pint of milk.Really recommend the staff go above and beyond (Traduzido pelo Google) Imagine minha surpresa quando coloquei os óculos e estava em um oftalmologista, quem diria. Eu só entrei no Sainsbury's para tomar um litro de leite.

    Resposta do proprietário :
    This is what we LOVE to see! Thank you so much for sharing 😄 (Traduzido pelo Google) Isso é o que AMAMOS ver! Muito obrigada por compartilhar 😄

  • Avatar A.m
    1 / 5
    25/11/2018 à 17:15

    Called this morning for advice. Waited at the designated point awaiting staff. No customers in the store. 3 staff stood at till all talking. The lady behind till sees me but carries on the group conversation. Out of 2 other staff 1turns around looks at me then nicely turns around to finish their conversation. The young Asian lady eventually comes to desk rather put out but polite. Lovely customer service experience today. Should have gone to Specsavers..... Obviously NOT. (Traduzido pelo Google) Liguei esta manhã para pedir conselhos. Esperou no ponto designado aguardando a equipe. Nenhum cliente na loja. 3 funcionários ficaram até todos falando. A senhora atrás do caixa me vê, mas continua a conversa em grupo. Dos 2 outros funcionários, 1 se vira para mim e depois se vira para terminar a conversa. A jovem asiática eventualmente chega à mesa bastante irritada, mas educada. Adorável experiência de atendimento ao cliente hoje. Deveria ter ido para Specsavers..... Obviamente NÃO.

    Resposta do proprietário :
    That doesn't sound like the level of service we aim for, A Smith. We'll look into this for you - simply leave all the information on our web form so we can help: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Isso não parece o nível de serviço que buscamos, A Smith. Analisaremos isso para você - simplesmente deixe todas as informações em nosso formulário da web para que possamos ajudar: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Kimberley.r
    2 / 5
    06/11/2021 à 17:33

    Wonderful staff in some areas (the two opticians we saw and the girl who did the initial checks) but other staff were awful, particularly the two people that oversaw my children getting glasses. The male assistant seemed to automatically presume I couldn't afford the £72 I had to pay for my son's glasses, asking me straight away for another card when I input the wrong pin at first without even asking me to try again. He then proceeded to stand in a corner sniggering with the female assistant and pointing at the 'void' receipt (which I had to ask for after he then threw it in the bin.) The female assistant said my daughter's choice of glasses were too big as they'covered her eyebrows' then after going through about 8 other pairs we found they all did the same. On pointing this out to her, the manager, who was now stood at the side of her, laughed and said "Yes they will all do that" and explained what to actually look for. All in all a frustrating and uncomfortable visit and we'll be returning to t.e Brighouse store even if we have to wait longer for an appointment (Traduzido pelo Google) Funcionários maravilhosos em algumas áreas (os dois oculistas que vimos e a garota que fez as verificações iniciais), mas outros funcionários foram terríveis, principalmente as duas pessoas que supervisionaram meus filhos recebendo óculos. O assistente masculino parecia presumir automaticamente que eu não podia pagar as 72 libras que tive que pagar pelos óculos do meu filho, pedindo-me imediatamente outro cartão quando inseri o pino errado no início, sem nem mesmo me pedir para tentar novamente. Ele então começou a ficar em um canto rindo com a assistente feminina e apontando para o recibo 'vazio' (que eu tive que pedir depois que ele o jogou no lixo.) A assistente disse que a escolha de óculos da minha filha era muito grande como eles cobriram as sobrancelhas dela, depois de passar por cerca de 8 outros pares, descobrimos que todos fizeram o mesmo. Ao apontar isso para ela, o gerente, que agora estava ao lado dela, riu e disse: "Sim, todos farão isso" e explicou o que realmente procurar. No geral, uma visita frustrante e desconfortável e voltaremos à loja Brighouse, mesmo que tenhamos que esperar mais tempo por uma consulta

    Resposta do proprietário :
    Hello Kimberley, thank you for taking the time to let us know. If you leave all of the info on our web form, we will pass it on to the local store partners who will look into this for you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Kimberley, obrigado por nos informar. Se você deixar todas as informações em nosso formulário da web, nós as repassaremos aos parceiros da loja local que analisarão isso para você: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Paul.e
    2 / 5
    03/12/2022 à 09:37

    Poorly trained staff. Forever having to have tests redone to get prescription correct. Avoid! (Traduzido pelo Google) Funcionários mal treinados. Sempre tendo que refazer os exames para obter a prescrição correta. Evitar!

    Resposta do proprietário :
    Hello there Paul, we'll definitely have a look into this for you. Would you mind giving us all the info you can on our web form, so our store partners can get this sorted? Thank you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Paul, com certeza vamos dar uma olhada nisso para você. Você se importaria de nos fornecer todas as informações que puder em nosso formulário da web, para que nossos parceiros de loja possam resolver isso? Obrigado: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar shaun.o
    2 / 5
    18/03/2021 à 18:18

    Great for eye test and clean shop. However after sales and updating me on my order for my safety glasses were terrible. I had no feed back or telephone call to let me know what was happening. I called them myself and was told my glasses would arrive on Monday already a week late. Tried to contact on the Thursday no answer on phones so I drove over from Wakefield. Guess what still no glasses and got a phone call later teatime to tell me another 7 to 10 days . (Traduzido pelo Google) Ótimo para teste de olho e loja limpa. No entanto, após as vendas e atualizando-me sobre meu pedido de óculos de segurança, foram terríveis. Não tive retorno ou telefonema para me informar o que estava acontecendo. Eu mesmo liguei para eles e disseram que meus óculos chegariam na segunda-feira com uma semana de atraso. Tentei entrar em contato na quinta-feira sem resposta nos telefones, então vim de Wakefield. Adivinha o que ainda sem óculos e recebi um telefonema mais tarde na hora do chá para me dizer mais 7 a 10 dias.

    Resposta do proprietário :
    Hello Shaun, thank you for taking the time to let us know. If you leave all of the info on our web form, we will pass it on to the local store partners who will look into this for you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Shaun, obrigado por reservar um tempo para nos avisar. Se você deixar todas as informações em nosso formulário da web, iremos repassá-las aos parceiros da loja local, que analisarão isso para você: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Laura.
    1 / 5
    03/09/2021 à 11:26

    Arrived today for our little girl's first eye test, we got delayed on the motorway, tried calling the store but nobody answered. Luckily we were only 7 minutes late - my other half was stood waiting at the check-in point for around 3 minutes before a member of staff who had blatantly looked over at him 3 or else 4 times whilst stood doing nothing... She then said she'd have to check with the optician as to whether our little girl could still be seen... When she got back she said because you're over ten minutes late we can't see you... We were 7 minutes late NOT 'over 10' - she had clearly ignored him to ensure it was longer than their cut off time! Our appointment was at 09:35, it's guaranteed that we could have got there at 09:30 and we'd have still been sat in the waiting room at the time we actually arrived. I've had appointments there before where I've arrived bang on time or 5 minutes early yet I've still been waiting 30+ minutes to be seen, on one occasion it was an hour but it was an appointment I couldn't afford to miss (Dr's referral). Yet when we're 7 minutes late they point blank refuse to see us! (Traduzido pelo Google) Chegamos hoje para o primeiro exame oftalmológico da nossa filhinha, nos atrasamos na rodovia, tentamos ligar para a loja mas ninguém atendeu. Felizmente, estávamos apenas 7 minutos atrasados ​​- minha outra metade ficou esperando no ponto de check-in por cerca de 3 minutos antes de um membro da equipe que o olhou descaradamente 3 ou 4 vezes enquanto não fazia nada. disse que teria que verificar com o oftalmologista se nossa filhinha ainda podia ser vista... Quando ela voltou, ela disse que porque você está mais de dez minutos atrasada, não podemos vê-lo... Estávamos 7 minutos tarde NÃO 'mais de 10' - ela claramente o ignorou para garantir que fosse mais longo do que o tempo limite! Nossa consulta era às 09h35, é garantido que poderíamos ter chegado às 09h30 e ainda estaríamos sentados na sala de espera na hora em que realmente chegamos. Já tive compromissos lá antes, onde cheguei pontualmente ou 5 minutos antes, mas ainda estou esperando mais de 30 minutos para ser atendido, em uma ocasião demorou uma hora, mas era um compromisso que eu não podia pagar perder (encaminhamento do Dr.). No entanto, quando estamos 7 minutos atrasados, eles se recusam a nos ver!

    Resposta do proprietário :
    Hello there Laura, we'll definitely have a look into this for you. Would you mind giving us all the info you can on our web form, so our store partners can get this sorted? Thank you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Laura, com certeza vamos dar uma olhada nisso para você. Você se importaria de nos fornecer todas as informações que puder em nosso formulário da web, para que nossos parceiros de loja possam resolver isso? Obrigado: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Gillian.a
    5 / 5
    29/10/2022 à 21:14

    Had a minor repair to my glasses, really appreciated. Member of staff was very helpful. (Traduzido pelo Google) Tive um pequeno reparo nos meus óculos, muito apreciado. Membro da equipe foi muito útil.

    Resposta do proprietário :
    Wow 5 stars! Thanks for the review :) (Traduzido pelo Google) Uau 5 estrelas! Obrigado pela revisão :)

  • Avatar Oliver.a
    5 / 5
    04/05/2019 à 23:19

    I've been to this store a number of times in the last month. The service has been excellent from start to finish. I've been dealt with by many different staff members and everyone was very helpful, insightful and most importantly, catered to my optical needs. They didn't try and sell me anything unnecessary. The staff were very polite. You're spoilt for choice when it comes to the selection of glasses! Would highly recommend to anyone, especially people who are looking to visit an options for the first time. (Traduzido pelo Google) Estive nesta loja várias vezes no último mês. O serviço foi excelente do início ao fim. Já fui tratado por muitos membros diferentes da equipe e todos foram muito prestativos, perspicazes e, o mais importante, atenderam às minhas necessidades ópticas. Eles não tentaram me vender nada desnecessário. Os funcionários foram muito educados. Você é mimado pela escolha quando se trata da seleção de óculos! Recomendo a todos, especialmente as pessoas que desejam visitar uma opção pela primeira vez.

  • Avatar Neil.h
    1 / 5
    15/03/2022 à 13:10

    Rubbish. Not cheap and they got the prescription wrong. Said they would post the correct pair to me. Wonder why I had to make two "appointments" to collect the wrong ones if they could have posted them out?? (Traduzido pelo Google) Bobagem. Não é barato e eles erraram a receita. Disseram que iriam postar o par correto para mim. Pergunto-me por que tive que fazer dois "compromissos" para coletar os errados se eles poderiam tê-los postado?

    Resposta do proprietário :
    Hello Neil, we appreciate the review.  All information will be sent to our store partners, who can help. To ensure we have all the details we need, please tell us all about your experience, here: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Neil, agradecemos a avaliação. Todas as informações serão enviadas para nossas lojas parceiras, que poderão ajudar. Para garantir que temos todos os detalhes de que precisamos, conte-nos tudo sobre sua experiência aqui: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Ben.c
    5 / 5
    16/09/2020 à 10:16

    Went for an eye test. Staff were very helpful and friendly throughout the testing, explaining what was happening etc. Then explaining the results in a manner I could understand. Shop was nice and clean with surfaces wiped down and hand sanitiser available. (Traduzido pelo Google) Fui fazer um exame de vista. Os funcionários foram muito prestativos e amigáveis ​​durante o teste, explicando o que estava acontecendo etc. Em seguida, explicando os resultados de uma maneira que eu pudesse entender. A loja era agradável e limpa, com superfícies limpas e desinfetante para as mãos disponível.

  • Avatar Louise.i
    5 / 5
    24/03/2021 à 21:12

    So helpful and professional. Great choice of frames. They detected my glaucoma which I'm for ever in their debt for. If you in any doubt about booking an eye test don't go anywhere else (Traduzido pelo Google) Tão útil e profissional. Ótima escolha de molduras. Eles detectaram meu glaucoma, pelo qual estou eternamente em dívida com eles. Se você tiver alguma dúvida sobre a marcação de um exame oftalmológico, não vá a outro lugar

  • Avatar tracey.a
    5 / 5
    18/04/2019 à 16:35

    The staff were overrun and it was mental in here today. Lots of customers.i had my eye test and tried on glasses with nobody hassling me. There were loads of different ones and i was surprised because the shop isnt very big. But best choice I've seen in the whole of the white rose. Once I'd decided what i wanted i waited a fair time as it was so busy and when there was no progress in the queue i decided to do a quick sainsburys run and come back. When i returned the shop was empty. I was dealt with kindly, professionally and efficiently. Really lovely staff. Fabulous informative service. Unlike competitors i wasn't pushed into buying anything. I was free to suit myself. So i chose what i wanted and they advised my options. How refreshing. I guess thats why they're so busy. I'll always use this place now and will continue to wait my turn knowing that its well worth the wait . (Traduzido pelo Google) A equipe foi invadida e foi uma loucura aqui hoje. Muitos clientes. Fiz meu exame de vista e experimentei óculos sem ninguém me incomodando. Havia muitos diferentes e fiquei surpreso porque a loja não é muito grande. Mas a melhor escolha que vi em toda a rosa branca. Depois de decidir o que queria, esperei um bom tempo, pois estava muito ocupado e, quando não havia progresso na fila, decidi fazer uma corrida rápida de Sainsburys e voltar. Quando voltei, a loja estava vazia. Fui tratado com gentileza, profissionalismo e eficiência. Pessoal realmente adorável. Fabuloso serviço informativo. Ao contrário dos concorrentes, não fui pressionado a comprar nada. Eu estava livre para me adequar. Então escolhi o que queria e eles aconselharam minhas opções. Que revigorante. Eu acho que é por isso que eles estão tão ocupados. Sempre usarei este lugar agora e continuarei esperando minha vez sabendo que vale a pena esperar.

  • Avatar Gordon.a
    4 / 5
    02/05/2022 à 13:44

    It very good. Not been back they have sent me away one in Morley. (Traduzido pelo Google) É muito bom. Não voltei, eles me mandaram embora um em Morley.

    Resposta do proprietário :
    This is the kind of feedback we like to see! Thank you for sharing. (Traduzido pelo Google) Esse é o tipo de feedback que gostamos de ver! Obrigado por compartilhar.

  • Avatar Natalie.o
    1 / 5
    21/08/2020 à 20:10

    Messed about and messed about. Over a month ago I had my initial contact lens appotiment. They said they will order them in and someone will get in contact with me in the next 2-3 days to make an appointment to learn how to insert them. A week came and went, I left 3 voicemail messages and never heard back. Went into store in the end and a guy apologised to me and made me an appointment for 3 weeks time at 5:30. I had an email the day before the appt saying it was at 6:15. I rang the store to query this as I had previously booked it at 5:30. The guy went to check my notes and came back and told me no my appt is at 6:15. Turned up at 6:15 the next day to be told the optician leaves in 15 minutes and I should’ve come at 5:30. The communication between the staff is abysmal and the guy who told me my appointment time obviously needs retraining. I’ve now had to make an appointment for another 2 weeks time. Meanwhile I’m waiting in the opticians and an appointment comes through automatically for a totally different date and time. I don’t think they have a clue what is going on. Update: Another month on I still don’t have my contacts. Ring store every day and leave voicemails and no one gets back to me. Contacted Specsavers via customer service and Twitter and still waiting for raise a complaint. (Traduzido pelo Google) Bagunçou e bagunçou. Há mais de um mês, tive minha primeira consulta para lentes de contato. Eles disseram que vão encomendá-los e alguém entrará em contato comigo nos próximos 2 a 3 dias para marcar uma consulta para saber como inseri-los. Uma semana veio e se foi, deixei 3 mensagens de correio de voz e nunca ouvi de volta. Fui à loja no final e um cara se desculpou comigo e me marcou uma consulta por 3 semanas às 5h30. Recebi um e-mail um dia antes do agendamento dizendo que era às 6h15. Liguei para a loja para perguntar, pois já havia reservado às 5h30. O cara foi verificar minhas anotações e voltou e me disse que não, meu agendamento é às 6h15. Apareceu às 6h15 do dia seguinte para saber que o oftalmologista sai em 15 minutos e eu deveria ter chegado às 5h30. A comunicação entre a equipe é péssima e o cara que me disse meu horário de atendimento obviamente precisa de um novo treinamento. Agora tive que marcar uma consulta por mais 2 semanas. Enquanto isso, estou esperando na ótica e uma consulta é marcada automaticamente para uma data e hora totalmente diferentes. Acho que eles não têm a menor ideia do que está acontecendo. Atualizar: Mais um mês depois, ainda não tenho meus contatos. Ligue para a loja todos os dias e deixe mensagens de voz e ninguém me responde. Entrei em contato com a Specsavers por meio do atendimento ao cliente e do Twitter e ainda estou aguardando uma reclamação.

    Resposta do proprietário :
    Hello Natalie, thank you for taking the time to let us know. If you leave all of the info on our web form, we will pass it on to the local store partners who will look into this for you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Natalie, obrigado por reservar um tempo para nos avisar. Se você deixar todas as informações em nosso formulário da web, iremos repassá-las aos parceiros da loja local, que analisarão isso para você: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Lew.i
    5 / 5
    27/01/2021 à 17:19

    Couldn’t recommend this specsavers more! Staff are all great and so helpful. My partner broke his glasses and they were quick to sort and really pleased with the level of service they provided. Thank you! (Traduzido pelo Google) Não poderia recomendar mais este specsavers! Os funcionários são ótimos e muito prestativos. Meu parceiro quebrou os óculos e eles foram rápidos em resolver e muito satisfeitos com o nível de serviço prestado. Obrigada!

  • Avatar Serena.i
    5 / 5
    14/05/2022 à 21:50

    Amazing experience so far ! Had an eyesight test done and now i am waiting for my new glasses :) (Traduzido pelo Google) Experiência incrível até agora! Fiz um teste de visão e agora estou esperando meus novos óculos :)

    Resposta do proprietário :
    Hey Serena, thanks for this review – we really appreciate the great feedback! (Traduzido pelo Google) Ei Serena, obrigado por esta avaliação – nós realmente apreciamos o ótimo feedback!

  • Avatar Wally.i
    5 / 5
    19/04/2021 à 12:17

    Popped in to inquire about getting my glasses fixed... they did it on-site In around 3 minutes, free of charge. In the modern day that’s a breath of fresh air. Cheers (Traduzido pelo Google) Apareceu para perguntar sobre como consertar meus óculos. Nos dias modernos, isso é uma lufada de ar fresco. Saúde

  • Avatar Sudip.o
    5 / 5
    29/07/2022 à 09:29

    Friendly people and they were very nice when I visited with my daughter. (Traduzido pelo Google) Pessoas amigáveis ​​e eles foram muito legais quando visitei minha filha.

    Resposta do proprietário :
    This is a great review Sudip - thanks for taking the time to share. We're delighted you're happy. (Traduzido pelo Google) Esta é uma ótima revisão Sudip - obrigado por reservar um tempo para compartilhar. Estamos felizes por você estar feliz.

  • Avatar Val.u
    3 / 5
    17/12/2022 à 16:57

    Not very bug showroom, so not much choice in glasses (Traduzido pelo Google) Não há muito showroom de bugs, então não há muita escolha em copos

    Resposta do proprietário :
    Thanks for taking the time to leave us a review, Val! If there's anything else you need our store teams are always happy to help, so don't hesitate giving your local store a call 😊 (Traduzido pelo Google) Obrigado por reservar um tempo para nos deixar uma avaliação, Val! Se precisar de mais alguma coisa, nossas equipes de loja estarão sempre felizes em ajudar, então não hesite em ligar para sua loja local 😊

  • Avatar Muzammel.u
    5 / 5
    12/11/2018 à 23:21

    I am glad that they have handled my complain in a positive way. Not many companies these days take customers' complain seriously. Well done to Store Manager and will go back to Specsavers again. (Traduzido pelo Google) Fico feliz que tenham tratado minha reclamação de maneira positiva. Hoje em dia, poucas empresas levam a sério as reclamações dos clientes. Parabéns ao gerente da loja e voltarei para Specsavers novamente.

  • Avatar Keeley.a
    5 / 5
    21/05/2018 à 20:18

    My parents visited Specsavers for their eye test, prescription reading glasses and sunglasses and I can honestly express true customer service at its finest. They will tend to every need and question you may have. Can honestly recommend the lovely and fantastic Kiran and Greg! And the advertisements are good too! 😂 (Traduzido pelo Google) Meus pais visitaram a Specsavers para o teste de visão, óculos de leitura e óculos de sol e posso expressar honestamente o verdadeiro atendimento ao cliente no seu melhor. Eles atenderão a todas as necessidades e dúvidas que você possa ter. Pode honestamente recomendar o adorável e fantástico Kiran e Greg! E as propagandas também são boas! 😂

  • Avatar Lyn.a
    1 / 5
    30/05/2019 à 23:52

    Very nice staff, but after having my eyes tested here last week, and collecting new glasses, I’m informed at my annual diabetic eye screening I have a very dangerous detached retina. Won’t be going here again, can’t recommend either. The optician didn’t do his job properly. (Traduzido pelo Google) Muito boa equipe, mas depois de testar meus olhos aqui na semana passada e coletar novos óculos, fui informado em minha triagem anual de diabéticos que tenho um descolamento de retina muito perigoso. Não vou voltar aqui, também não posso recomendar. O oftalmologista não fez seu trabalho direito.

    Resposta do proprietário :
    Hi Lyn, thank you for your review - we'd like to have this raised with the local store partners to look into further, could you please tell us more about your experience via our web form: https://www.specsavers.co.uk/news-and-information/customer-service/contact-us (Traduzido pelo Google) Olá Lyn, obrigado por sua avaliação - gostaríamos que isso fosse levantado com os parceiros da loja local para analisarmos mais a fundo. Você poderia nos contar mais sobre sua experiência por meio de nosso formulário da Web: https://www.specsavers.co .uk/news-and-information/customer-service/contact-us

  • Avatar Anette.i
    5 / 5
    16/05/2020 à 15:09

    My son had an appointment in March with Raeesah Patel who found an abnormality on his eyes and referred him to the ophthalmology department. She was fantastic, very thorough and explained everything in detail. It was an amazing experience and as she suspected the worst scenario wasn't confirmed. The ophthalmologist that we saw complimented her for her competency. Thank you (Traduzido pelo Google) Meu filho teve uma consulta em março com Raeesah Patel, que encontrou uma anormalidade em seus olhos e o encaminhou para o departamento de oftalmologia. Ela foi fantástica, muito completa e explicou tudo em detalhes. Foi uma experiência incrível e como ela suspeitava o pior cenário não foi confirmado. O oftalmologista que vimos a elogiou por sua competência. obrigada

    Resposta do proprietário :
    We're sure the store team will be thrilled to hear about this lovely review! We'll make sure this is passed on. Thank you. (Traduzido pelo Google) Temos certeza de que a equipe da loja ficará emocionada ao saber dessa avaliação adorável! Vamos garantir que isso seja repassado. Obrigada.

  • Avatar Sandra.r
    4 / 5
    18/10/2018 à 16:30

    I have found the staff friendly and the optician I saw was great . Last year I could not find a pair of glasses with a sparkly rim top and this year was the same , your glasses seem to be getting plainer. I also find it noisy and all open plan. (Traduzido pelo Google) Achei a equipe amigável e o oftalmologista que vi foi ótimo. No ano passado não encontrei um par de óculos com aro brilhante e este ano foi a mesma coisa, seus óculos parecem estar ficando mais lisos. Também acho barulhento e todo em plano aberto.

  • Avatar carol.e
    5 / 5
    18/09/2022 à 21:12

    Excellent service pleasant and helpful staff when going for an eye test (Traduzido pelo Google) Excelente serviço pessoal agradável e prestativo ao fazer um exame oftalmológico

    Resposta do proprietário :
    What an amazing review! Thank you for taking the time to pass this on, we really appreciate it, Carol 💚 (Traduzido pelo Google) Que resenha incrível! Obrigado por reservar um tempo para passar isso, nós realmente agradecemos, Carol 💚

  • Avatar susan.a
    1 / 5
    16/12/2019 à 16:56

    Arrived in plenty of time for my appointment. Looking at the different types of frames, i over heard an older couple quite distressed about something going wrong, as i sat and waited ,a gentleman was not happy with his new glasses which he had waited for, for 2 weeks. The lenses was not made to the prescription said the assistant it will take another 2 week's... but I will see what I can do says the assistant., but I need to speak with my colleague first ... colleague was still pacifying the older couple. Gentleman says i will do some shopping and come back i need them by the end of the week. I was then told my appointment would be 30 mins late. Asked if I would wait I said no and after hearing other people's experience I will not rearranging. Total pantomime. (Traduzido pelo Google) Chegou bem antes do meu horário. Olhando para os diferentes tipos de armações, ouvi um casal mais velho bastante angustiado com algo dando errado, enquanto eu sentava e esperava, um senhor não estava feliz com seus novos óculos que esperava há 2 semanas. As lentes não foram feitas conforme a receita disse a assistente vai demorar mais 2 semanas... mas vou ver o que posso fazer diz a assistente., mas preciso falar com minha colega primeiro... colega ainda estava pacificando o casal mais velho. O cavalheiro diz que vou fazer algumas compras e voltar, preciso deles até o final da semana. Disseram-me então que meu compromisso chegaria 30 minutos atrasado. Perguntado se eu esperaria, eu disse que não e depois de ouvir a experiência de outras pessoas, não vou reorganizar. Pantomima total.

    Resposta do proprietário :
    Hi Susan, thank you for your review - we'd like to have this raised with the local store partners to look into further, could you please complete our web form including a copy of this review: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Susan, obrigado por sua avaliação - gostaríamos de ter isso levantado com os parceiros da loja local para analisarmos melhor. Por favor, preencha nosso formulário da web incluindo uma cópia desta avaliação: http://bit.ly/specsavers -contacte-nos-uk

  • Avatar Mark.r
    4 / 5
    16/07/2022 à 19:45

    Staff friendly and very helpful. A bit overpriced but it is Specsavers. (Traduzido pelo Google) Funcionários simpáticos e muito prestativos. Um pouco caro, mas é Specsavers.

    Resposta do proprietário :
    Thanks so much for the feedback! Is there anything else we can help you with today? If so, please let us know more here: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Muito obrigado pelo feedback! Há algo mais em que possamos ajudá-lo hoje? Em caso afirmativo, informe-nos mais aqui: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Peter.a
    4 / 5
    21/11/2022 à 14:19

    Staff very helpful. Peter (Traduzido pelo Google) Funcionários muito prestativos. Peter

    Resposta do proprietário :
    This is exactly what we aim for! We're made up to hear it, thanks for letting us know 😄 (Traduzido pelo Google) É exatamente isso que pretendemos! Estamos preparados para ouvi-lo, obrigado por nos avisar 😄

  • Avatar Mary.m
    5 / 5
    11/10/2019 à 12:13

    After having problems with the glasses I was issued I was delighted with the service I received from Shami at the White Rose branch he went above and beyond to ensure I was satisfied with my glasses Bridie Hunter (Traduzido pelo Google) Depois de ter problemas com os óculos que me foram emitidos, fiquei encantado com o serviço que recebi de Shami na filial da White Rose, ele foi além para garantir que eu estivesse satisfeito com meus óculos Bridie Hunter

    Resposta do proprietário :
    Amazing feedback, thank you for sharing this review, Mary. (Traduzido pelo Google) Feedback incrível, obrigado por compartilhar esta revisão, Mary.

  • Avatar Andy.u
    3 / 5
    03/12/2021 à 21:50

    9k, bit crowded as visiting during lockdown, limited numbers in store so everyone else sat outside (Traduzido pelo Google) 9k, um pouco lotado como visitante durante o bloqueio, número limitado na loja para que todos os outros se sentassem do lado de fora

    Resposta do proprietário :
    Hi there, Andy, we want you to be 100% happy with your experience with us. So we can look into this for you, please could you give us all the info here? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá, Andy, queremos que você fique 100% satisfeito com sua experiência conosco. Para que possamos analisar isso para você, por favor, você poderia nos fornecer todas as informações aqui? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Shalon.a
    4 / 5
    21/01/2020 à 11:01

    Friendly staff small location but good range of frames will be buying from them in the next few weeks (Traduzido pelo Google) Funcionários simpáticos, localização pequena, mas boa variedade de molduras, compraremos deles nas próximas semanas

    Resposta do proprietário :
    We LOVE to hear this, Shalon! Thank you so much. (Traduzido pelo Google) AMAMOS ouvir isso, Shalon! Muito obrigado.

  • Avatar Nigel.i
    5 / 5
    04/10/2018 à 18:04

    Great location within the White Rose Shopping Complex. Nice friendly staff and all the latest tech. (Traduzido pelo Google) Excelente localização dentro do Complexo Comercial White Rose. Funcionários simpáticos e toda a tecnologia mais recente.

  • Avatar Alex.o
    5 / 5
    22/01/2022 à 14:03

    Great service and very professional staff!👍🏼 (Traduzido pelo Google) Ótimo atendimento e equipe muito profissional! 👍🏼

    Resposta do proprietário :
    Thanks for your recent review Alex, we love hearing about experiences like yours. (Traduzido pelo Google) Obrigado por sua recente revisão Alex, adoramos ouvir sobre experiências como a sua.

  • Avatar Tracey.a
    1 / 5
    30/09/2020 à 16:55

    Not great customer service, never answer calls or reply to messages, and still have my money. (Traduzido pelo Google) Não é um ótimo atendimento ao cliente, nunca atende chamadas ou responde mensagens e ainda tem meu dinheiro.

    Resposta do proprietário :
    Hello Tracey, please can you provide further info regarding your experience on our webform, we will pass it on to the local store partners, who’ll look into this further for you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Tracey, por favor, você pode fornecer mais informações sobre sua experiência em nosso formulário da web, vamos repassá-lo para os parceiros da loja local, que irão analisar isso para você: http://bit.ly/specsavers-contact-us -Reino Unido

  • Avatar Abdul.a
    5 / 5
    23/10/2019 à 21:26

    V good all over, first time visit , but impressive , no time waisting, I recommend good (Traduzido pelo Google) V bom em tudo, visita pela primeira vez, mas impressionante, sem perda de tempo, recomendo bom

  • Avatar Mike.u
    3 / 5
    04/01/2020 à 13:33

    Small opticians run as a concession in Sainsburys. Convenient as in Supermarket but too small for amount of customers on a Saturday. (Traduzido pelo Google) Pequenas óticas funcionam como uma concessão em Sainsburys. Conveniente como no supermercado, mas muito pequeno para a quantidade de clientes em um sábado.

    Resposta do proprietário :
    Hi, thank you for taking the time to share your review. If you would like to tell us more about your experience, please complete this web form: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá, obrigado por dedicar um tempo para compartilhar sua avaliação. Se você quiser nos contar mais sobre sua experiência, preencha este formulário da web: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Gulzar.u
    5 / 5
    29/11/2021 à 17:40

    Very small place but staff are amazing. (Traduzido pelo Google) Lugar muito pequeno, mas a equipe é incrível.

  • Avatar Janette.r
    3 / 5
    01/05/2022 à 21:57

    The team at specsavers in kirkstall was extremely helpful and considering. (Traduzido pelo Google) A equipe da specsavers em Kirkstall foi extremamente prestativa e atenciosa.

    Resposta do proprietário :
    Thank you for taking the time to share your review, we really appreciate it. If you'd like to tell us more, please pop all the info here: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Obrigado por tomar o tempo para compartilhar sua opinião, nós realmente apreciamos isso. Se você quiser nos contar mais, por favor coloque todas as informações aqui: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Jonathan.w
    4 / 5
    01/06/2022 à 14:58

    If it an eye test you need. This is the place for you 👀 (Traduzido pelo Google) Se for um teste de olho que você precisa. Este é o lugar para você 👀

    Resposta do proprietário :
    Such lovely words, thank you Jonathan. (Traduzido pelo Google) Que palavras adoráveis, obrigado Jonathan.

  • Avatar Lee.e
    5 / 5
    10/05/2019 à 22:30

    Nice quick service to repair glasses. Very good (Traduzido pelo Google) Bom serviço rápido para consertar óculos. Muito bom

  • Avatar Philip.h
    5 / 5
    02/09/2019 à 10:55

    Excellent and friendly staff,good prices. (Traduzido pelo Google) Excelente e simpática equipe, bons preços.

  • Avatar Maria.
    4 / 5
    11/10/2018 à 05:27

    Good service. Thorough eye exam with everything explained (Traduzido pelo Google) Bom serviço. Exame oftalmológico completo com tudo explicado

  • Avatar stephen.r
    5 / 5
    07/02/2019 à 17:44

    Good customer service and prompt appointment times (Traduzido pelo Google) Bom atendimento e pontualidade no agendamento

  • Avatar Gary.u
    4 / 5
    25/12/2019 à 18:07

    Bit on expensive side. Looks OK untill everything is added up. (Traduzido pelo Google) Pouco caro. Parece OK até que tudo seja somado.

    Resposta do proprietário :
    Thank you for your recent review, Gary. (Traduzido pelo Google) Obrigado por sua revisão recente, Gary.

  • Avatar Peter.a
    5 / 5
    16/05/2022 à 08:28

    Good quick service. (Traduzido pelo Google) Bom serviço rápido.

    Resposta do proprietário :
    We love getting 5 stars! Thank you for taking the time to leave a review, Peter. (Traduzido pelo Google) Adoramos receber 5 estrelas! Obrigado por tomar o tempo para deixar um comentário, Peter.

  • Avatar Ian.l
    3 / 5
    30/01/2021 à 17:35

    Not enough staff too small and compact (Traduzido pelo Google) Não há pessoal suficiente muito pequeno e compacto

  • Avatar John.w
    5 / 5
    09/10/2018 à 19:54

    Friendly and attentive staff with great service (Traduzido pelo Google) Funcionários simpáticos e atenciosos com ótimo atendimento

  • Avatar Denise.e
    4 / 5
    18/07/2021 à 16:47

    Just needed a slight adjustment on my new frames (Traduzido pelo Google) Só precisava de um pequeno ajuste nas minhas novas armações

    Resposta do proprietário :
    Thank you for your recent review, Denise. (Traduzido pelo Google) Obrigado por sua avaliação recente, Denise.

  • Avatar Kim.
    5 / 5
    03/11/2018 à 17:55

    Lovely staff fast no messing about (Traduzido pelo Google) Equipe adorável rápido sem mexer

  • Avatar Brian.a
    5 / 5
    25/11/2018 à 17:17

    Always thorough..eyes safe in their hands. (Traduzido pelo Google) Sempre minucioso..olhos seguros em suas mãos.

  • Avatar robert.i
    4 / 5
    27/01/2020 à 08:37

    Very helpful. Both with glasses and hearing aids. (Traduzido pelo Google) Muito útil. Ambos com óculos e aparelhos auditivos.

    Resposta do proprietário :
    Thank you so much for your review. (Traduzido pelo Google) Muito obrigado por sua avaliação.

  • Avatar Ian.a
    5 / 5
    23/10/2021 à 16:37

    Good all round service (Traduzido pelo Google) Bom serviço completo

    Resposta do proprietário :
    That's lovely to read, Ian. Thanks for letting us know! (Traduzido pelo Google) É adorável de ler, Ian. Obrigado por nos informar!

  • Avatar Anne-Marie.'
    5 / 5
    05/06/2022 à 16:24

    Fabulous staff, XX (Traduzido pelo Google) Equipe fabulosa, XX

    Resposta do proprietário :
    Thanks for the 5-star review, Anne-Marie. (Traduzido pelo Google) Obrigado pela avaliação de 5 estrelas, Anne-Marie.

  • Avatar Stuart.u
    2 / 5
    02/07/2020 à 09:40

    Problems re lock down customer service lacking (Traduzido pelo Google) Problemas rebloqueiam a falta de atendimento ao cliente

    Resposta do proprietário :
    Hello Stuart, please can you provide further info regarding your experience on our webform, we will pass it on to the local store partners, who’ll look into this further for you: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Stuart, por favor, você pode fornecer mais informações sobre sua experiência em nosso formulário da web, vamos repassá-lo para os parceiros da loja local, que irão analisar isso para você: http://bit.ly/specsavers-contact-us -Reino Unido

  • Avatar Colin.a
    5 / 5
    18/05/2022 à 07:24

    Very happy with glasses (Traduzido pelo Google) Muito feliz com óculos

    Resposta do proprietário :
    We love getting 5 stars! Thank you for taking the time to leave a review, Colin. (Traduzido pelo Google) Adoramos receber 5 estrelas! Obrigado por reservar um tempo para deixar um comentário, Colin.

  • Avatar Admire.o
    5 / 5
    05/05/2022 à 20:13

    It's ok I guess (Traduzido pelo Google) Está tudo bem eu acho

    Resposta do proprietário :
    We love getting 5 stars! Thank you for taking the time to leave a review, Admire. (Traduzido pelo Google) Adoramos receber 5 estrelas! Obrigado por reservar um tempo para deixar um comentário, Admire.

  • Avatar Sam.y
    5 / 5
    09/08/2020 à 11:25

    Very helpful staff and very informative (Traduzido pelo Google) Funcionários muito prestativos e muito informativos

    Resposta do proprietário :
    Aww, well isn't this nice! Thank you so much for sharing, we'll make sure the store team hears your kind words. (Traduzido pelo Google) Aww, bem, isso não é legal! Muito obrigado por compartilhar, garantiremos que a equipe da loja ouça suas amáveis ​​palavras.

  • Avatar Mark.i
    4 / 5
    05/10/2018 à 20:20

    Friendly staff, good service (Traduzido pelo Google) Funcionários simpáticos, bom serviço

  • Avatar Jackie.u
    1 / 5
    11/09/2019 à 21:00

    Every one I know that visits have dry eyes !!!! (Traduzido pelo Google) Todos que conheço que visitam tem olhos secos!!!!

    Resposta do proprietário :
    Hi there, thank you for your recent review. Please could you take a moment to share further detail about your experience via our web form: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá, obrigado por sua revisão recente. Por favor, reserve um momento para compartilhar mais detalhes sobre sua experiência através do nosso formulário da web: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Imogen.r
    5 / 5
    13/10/2021 à 15:45

    Very knowledge and helpful. (Traduzido pelo Google) Muito conhecimento e útil.

  • Avatar Sean.u
    1 / 5
    29/01/2021 à 16:41

    Won't be back here in a rush. (Traduzido pelo Google) Não voltarei aqui com pressa.

  • Avatar Deana.e
    3 / 5
    11/12/2019 à 14:51

    Doesnt open till 10 am. (Traduzido pelo Google) Não abre até as 10h.

    Resposta do proprietário :
    Hi Deana, thank you for taking the time to share your review. If you would like to tell us more about your experience, please complete this web form: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Deana, obrigado por dedicar um tempo para compartilhar sua avaliação. Se você quiser nos contar mais sobre sua experiência, preencha este formulário da web: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Maryse.h
    3 / 5
    03/11/2019 à 08:47

    Good place to purchase optical products (Traduzido pelo Google) Bom lugar para comprar produtos ópticos

    Resposta do proprietário :
    Hi Maryse, thank you for taking the time to share your review. If you would like to tell us more about your experience, please complete this web form: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Maryse, obrigado por reservar um tempo para compartilhar sua avaliação. Se você quiser nos contar mais sobre sua experiência, preencha este formulário da web: http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Michael.r
    5 / 5
    18/11/2018 à 16:11

    Very attentive staff. (Traduzido pelo Google) Pessoal muito atencioso.

  • Avatar Jerene.u
    5 / 5
    04/12/2020 à 14:27

    Always helpful and friendly (Traduzido pelo Google) Sempre útil e amigável

    Resposta do proprietário :
    Aww, well isn't this nice! Thank you so much for sharing, we'll make sure the store team hears your kind words. (Traduzido pelo Google) Aww, bem, isso não é legal! Muito obrigado por compartilhar, garantiremos que a equipe da loja ouça suas amáveis ​​palavras.

  • Avatar Michelle.o
    1 / 5
    13/10/2021 à 14:39

    No idea never been in (Traduzido pelo Google) Nenhuma ideia nunca esteve em

    Resposta do proprietário :
    Hello Michelle, thank you for your recent review. Would you mind giving us more detail about your experience via our web form? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk (Traduzido pelo Google) Olá Michelle, obrigado por sua avaliação recente. Você se importaria de nos fornecer mais detalhes sobre sua experiência por meio de nosso formulário da web? http://bit.ly/specsavers-contact-us-uk

  • Avatar Simon.u
    1 / 5
    21/01/2021 à 18:42

    Never went into shop (Traduzido pelo Google) Nunca entrou na loja

  • Avatar Cristian.
    5 / 5
    01/12/2019 à 18:49

    (Traduzido pelo Google) A presteza com que fui atendido (Original) Promptitudinea cu care am fost servit

  • Avatar Carol.n
    3 / 5
    23/12/2018 à 18:10

    Too small not enough choice (Traduzido pelo Google) Muito pequeno não há escolha suficiente

  • Avatar Russ.a
    4 / 5
    04/10/2018 à 11:04

    Polite & friendly staff (Traduzido pelo Google) Funcionários educados e amigáveis

  • Avatar Peter.x
    3 / 5
    11/12/2021 à 10:33

    Its ok (Traduzido pelo Google) Tudo bem

    Resposta do proprietário :
    Thanks for leaving a review, Peter. If you need anything more, definitely contact your local store team. They'll be more than happy to help. (Traduzido pelo Google) Obrigado por deixar um comentário, Pedro. Se precisar de mais alguma coisa, entre em contato com a equipe da sua loja local. Eles ficarão mais do que felizes em ajudar.

  • Avatar YAKUB.L
    1 / 5
    15/05/2019 à 06:25

    Shocking, poor value casino (Traduzido pelo Google) Cassino chocante e de baixo valor

    Resposta do proprietário :
    Hello Yakub, thank you for your recent review. Would you mind giving us more detail about your experience via our web form? https://www.specsavers.co.uk/news-and-information/customer-service/contact-us (Traduzido pelo Google) Olá Yakub, obrigado por sua revisão recente. Você se importaria de nos fornecer mais detalhes sobre sua experiência por meio de nosso formulário da web? https://www.specsavers.co.uk/news-and-information/customer-service/contact-us

  • Avatar david.e
    5 / 5
    09/06/2020 à 13:06

    Helpful and knowledge staff (Traduzido pelo Google) Funcionários prestativos e conhecedores

    Resposta do proprietário :
    5 stars, this is what we like to see! Thank you, we'll pass this lovely feedback on. (Traduzido pelo Google) 5 estrelas, é isso que gostamos de ver! Obrigado, vamos passar este feedback adorável.

  • Avatar Ethanhiro.
    5 / 5
    13/10/2019 à 21:18

    Great glasses and testing (Traduzido pelo Google) Ótimos óculos e testes

    Resposta do proprietário :
    Hey Ethanhiro, thanks for this review – we really appreciate the great feedback! (Traduzido pelo Google) Ei Ethanhiro, obrigado por esta avaliação – nós realmente apreciamos o ótimo feedback!

  • Avatar Steve.i
    4 / 5
    16/10/2018 à 10:44

    Great service. (Traduzido pelo Google) Ótimo serviço.

  • Avatar Caroline.t
    5 / 5
    08/07/2020 à 18:09

    Lovely staff (Traduzido pelo Google) Equipe adorável

    Resposta do proprietário :
    Aww, well isn't this nice! Thank you so much for sharing, we'll make sure the store team hears your kind words. (Traduzido pelo Google) Aww, bem, isso não é legal! Muito obrigado por compartilhar, garantiremos que a equipe da loja ouça suas amáveis ​​palavras.

  • Avatar Shaun.i
    1 / 5
    12/03/2021 à 08:31

    Did not visit (Traduzido pelo Google) não visitou

    Resposta do proprietário :
    Hello Shaun, thanks for leaving a review, however, we note you did not come to visit this store. You've rated this with 1 star, is there something we can help you with? (Traduzido pelo Google) Olá Shaun, obrigado por deixar um comentário, no entanto, notamos que você não veio visitar esta loja. Você avaliou isso com 1 estrela. Podemos ajudá-lo em algo?

  • Avatar Andrew.a
    5 / 5
    26/02/2021 à 15:48

    Really nice (Traduzido pelo Google) Muito bom

  • Avatar Rebecca.o
    5 / 5
    11/02/2020 à 17:48

    Great service (Traduzido pelo Google) Ótimo serviço

    Resposta do proprietário :
    We LOVE to hear this, Rebecca! Thank you so much. (Traduzido pelo Google) Adoramos ouvir isso, Rebeca! Muito obrigado.

  • Avatar Adrian.a
    5 / 5
    16/11/2019 à 10:11

    Excellent service (Traduzido pelo Google) Serviço excelente

    Resposta do proprietário :
    Amazing feedback, thank you for sharing this review, Adrian. (Traduzido pelo Google) Feedback incrível, obrigado por compartilhar esta revisão, Adrian.

  • Avatar Cameron.e
    5 / 5
    19/12/2019 à 13:28

    god staff (Traduzido pelo Google) cajado de deus

    Resposta do proprietário :
    Thanks for the 5-star review, Cameron. (Traduzido pelo Google) Obrigado pela revisão de 5 estrelas, Cameron.

  • Avatar Zaheer.z
    5 / 5
    21/03/2020 à 20:05

    Good service (Traduzido pelo Google) Bom serviço

  • Avatar wayne.t
    5 / 5
    08/03/2020 à 14:06

    Very helpful (Traduzido pelo Google) muito útil

    Resposta do proprietário :
    5 stars, this is what we like to see! Thank you, we'll pass this lovely feedback on. (Traduzido pelo Google) 5 estrelas, é isso que gostamos de ver! Obrigado, vamos passar este feedback adorável.

  • Avatar Stephen.n
    5 / 5
    22/05/2022 à 13:51

    Professional people (Traduzido pelo Google) pessoas profissionais

    Resposta do proprietário :
    We love getting 5 stars! Thank you for taking the time to leave a review, Stephen. (Traduzido pelo Google) Adoramos receber 5 estrelas! Obrigado por reservar um tempo para deixar um comentário, Stephen.

  • Avatar Mags.
    3 / 5
    10/10/2018 à 19:20

    Good value (Traduzido pelo Google) Bom valor

  • Avatar Chris.a
    1 / 5
    16/01/2021 à 21:44

    Never been (Traduzido pelo Google) Nunca foi

  • Avatar Sixtus.k
    5 / 5
    28/12/2019 à 05:07

    Quick service (Traduzido pelo Google) Serviço rápido

    Resposta do proprietário :
    Thanks for the 5-star review. (Traduzido pelo Google) Obrigado pela avaliação de 5 estrelas.

  • Avatar Adrian.a
    1 / 5
    07/11/2018 à 16:59

    Never been (Traduzido pelo Google) Nunca foi

  • Avatar Andy.i
    5 / 5
    02/05/2019 à 07:51

    Brilliant (Traduzido pelo Google) Brilhante

  • Avatar Ellen.a
    4 / 5
    28/02/2020 à 20:26

    What it says on label (Traduzido pelo Google) O que diz no rótulo

    Resposta do proprietário :
    Hey Ellen, pleased to hear that you are happy with your experience :) (Traduzido pelo Google) Ei Ellen, fico feliz em saber que você está feliz com sua experiência :)

  • Avatar Jaroslaw.a
    5 / 5
    06/08/2019 à 14:40

    Professional staff (Traduzido pelo Google) Equipe profissional

  • Avatar Anthony.a
    4 / 5
    29/01/2020 à 13:54

    Convenient (Traduzido pelo Google) Conveniente

    Resposta do proprietário :
    This is the kind of feedback we like to see! Thank you for sharing. (Traduzido pelo Google) Esse é o tipo de feedback que gostamos de ver! Obrigado por compartilhar.

Adicione uma avaliação

Sua avaliação

  • Endereço :
  • Sainsbury's, White Rose Shopping Centre
  • LS11 8LS Leeds
  • specsavers.co.uk

Horário de funcionamento :

Segunda-feira 10:00–19:00
Terça-feira 10:00–19:00
Quarta-feira 10:00–19:00
Quinta-feira 10:00–19:00
Sexta-feira 10:00–19:00
Sábado 09:00–17:30
Domingo 10:30–17:00

Um erro no cronograma?

Os outros Optician

  • Latest Listing

    Optivu Eyecare

    (66 comentários)

    Lovely staff, very helpful and caring (Traduzido pelo Google) Funcionários amáveis, muito prestativos e atenciosos...

  • Latest Listing

    Specsavers Opticians and Audiologists - Wetherby

    (62 comentários)

    Really good (Traduzido pelo Google) Muito bom...

  • Latest Listing

    Senior & Rhodes

    (7 comentários)

    I have been a customer at Senior and Rhodes for nearly 20 years. They go above and beyond to give you that very personal touch. (Traduzido pelo Google) Sou cliente da Senior and Rhodes há quase 20 anos. Eles vão além para dar a você aquele toque muito pessoal....

  • Latest Listing

    Specsavers Opticians and Audiologists - Leeds - White Rose Sainsbury's

    (102 comentários)

    Convenient (Traduzido pelo Google) Conveniente...

  • Latest Listing

    Optivu Eyecare

    (64 comentários)

    Good and friendly service. (Traduzido pelo Google) Serviço bom e amigável....

+441132771705