A&F Opticians

Optician A&F Opticians North York

Este é o seu arquivo ? Modifique o arquivo / Apagar registro

Sobre : Optician A&F Opticians em North York

.

Acessibilidade :

    Entrada acessível a cadeiras de rodas

Opções de serviço :

    Entrega

    Compras na loja

Pagamentos :

    Cartões de débito


Tags: Oculista, Centro Oftalmológico, Optometrista, Loja de óculos de sol,

Opinião dos consumidores : (134)

  • Avatar Williams.a
    5 / 5
    13/06/2023 à 20:50

    A very relieving experience. Went there to get my lenses fixed and the people there were very welcoming. They showed immense understanding and compassion towards my situation, going above and beyond to help out. They even had a little sense of humor. Definitely recommend. (Traduzido pelo Google) Uma experiência muito aliviante. Fui lá consertar minhas lentes e as pessoas foram muito receptivas. Eles mostraram imensa compreensão e compaixão pela minha situação, indo além para ajudar. Eles até tinham um pouco de senso de humor. Definitivamente recomendo.

    Resposta do proprietário :
    Hi Williams, Thank you for your wonderfully kind words. We will see you next week when you come in to pick up your glasses. (Traduzido pelo Google) Olá Williams, Obrigado por suas palavras maravilhosamente gentis. Nos vemos na próxima semana, quando você vier buscar seus óculos.

  • Avatar Ebrahim.a
    5 / 5
    17/06/2023 à 00:12

    I went there for my eye exam to try out contact lenses for the first time and also to get new prescription glasses as a backup. The people there were friendly, welcoming, and helpful! Overall, I found their service excellent and I am very satisfied! I recommend this place! (Traduzido pelo Google) Fui lá fazer meu exame oftalmológico para experimentar as lentes de contato pela primeira vez e também para comprar novos óculos de grau como reserva. As pessoas lá foram amigáveis, acolhedoras e prestativas! No geral, achei o serviço excelente e estou muito satisfeito! Eu recomendo este lugar!

    Resposta do proprietário :
    Thank you Ebrahim for your thoughtful review and recommendation. We look forward to seeing you again in the future. (Traduzido pelo Google) Obrigado Ebrahim por sua avaliação cuidadosa e recomendação. Estamos ansiosos para vê-lo novamente no futuro.

  • Avatar carmen.h
    5 / 5
    05/06/2023 à 16:36

    Excellent service, very welcoming and professional, I did eye exam contact lenses fitting, pd measures here. Very patient with lenses fitting. In two years I can finally wear contacts. The contacts also fit well and very comfortably, definitely will come for other service if neede. (Traduzido pelo Google) Excelente atendimento, muito acolhedor e profissional, fiz exame oftalmológico de lentes de contato, medidas pd aqui. Muito paciente com a adaptação das lentes. Em dois anos, finalmente poderei usar lentes de contato. Os contatos também se encaixam bem e muito confortavelmente, com certeza virão para outro serviço, se necessário.

    Resposta do proprietário :
    Thank you for sharing your experience with us. It is a pleasure being of service to you. Enjoy your new lenses. (Traduzido pelo Google) Obrigado por compartilhar sua experiência conosco. É um prazer atendê-lo. Aproveite suas novas lentes.

  • Avatar Elsie..
    5 / 5
    03/06/2023 à 00:22

    Excellent service all through. Everyone is so welcoming, patient and helpful from the entrance to meeting with Dr Emad. It was my first time getting my eyes thoroughly examined and all in all I had a very pleasant appointment. The atmosphere is light and comfy too. 10/10👏🏽👍🏽 (Traduzido pelo Google) Excelente serviço durante todo o processo. Todos são muito receptivos, pacientes e prestativos desde a entrada até o encontro com o Dr. Emad. Foi a primeira vez que fiz meus olhos serem examinados minuciosamente e, apesar de tudo, tive uma consulta muito agradável. A atmosfera é leve e confortável também. 10/10👏🏽👍🏽

    Resposta do proprietário :
    Hi Elsie, thanks for your sharing your experience with us. We are glad you enjoyed our service. It is our pleasure to serve you with your eye care needs. (Traduzido pelo Google) Olá Elsie, obrigado por compartilhar sua experiência conosco. Estamos felizes que você tenha gostado do nosso serviço. É um prazer atendê-lo com suas necessidades de cuidados com os olhos.

  • Avatar JIACHENG.A
    5 / 5
    15/06/2023 à 17:30

    Excellent service and great discount for the glasses. The people there were so welcoming, helpful, friendly and patient! Would come again! (Traduzido pelo Google) Excelente serviço e grande desconto para os óculos. As pessoas lá foram tão acolhedoras, prestativas, amigáveis ​​e pacientes! Viria novamente!

    Resposta do proprietário :
    We thank you for your kind words. Our team greatly appreciates you! (Traduzido pelo Google) Agradecemos suas gentis palavras. Nossa equipe agradece muito você!

  • Avatar Bryant.o
    5 / 5
    19/05/2023 à 20:05

    I am thrilled to write a glowing 5-star review for Misriya, a front desk sales staff member at A&F Opticians in York Lanes Mall. Misriya is an exceptional worker who truly understands the importance of excellent customer service. Her kindness, understanding, and dedication to meeting the needs of students are commendable. During my visits to the office, Misriya consistently went above and beyond to ensure that I had the best experience possible. She took the time to listen attentively to my concerns and requirements, providing helpful suggestions and personalized assistance. Her genuine care and understanding made me feel valued as a customer. Misriya's knowledge and expertise in the field of optometry were evident as she answered my questions and addressed any concerns I had. Her ability to accommodate the specific needs of students is remarkable, and she consistently strives to exceed expectations. I cannot thank Misriya enough for her outstanding service and exceptional commitment to customer satisfaction. Her presence at the front desk of A&F Opticians is a true asset to the company. If you're looking for the best customer service experience and someone who truly understands your needs, I highly recommend visiting A&F Opticians and asking for Misriya. She is an amazing worker who will go above and beyond to ensure your satisfaction. Thank you, Misriya, for your exceptional service! (Traduzido pelo Google) Estou emocionado em escrever uma crítica brilhante de 5 estrelas para Misriya, um membro da equipe de vendas da recepção da A&F Opticians no York Lanes Mall. Misriya é um trabalhador excepcional que realmente entende a importância de um excelente atendimento ao cliente. Sua bondade, compreensão e dedicação para atender às necessidades dos alunos são louváveis. Durante minhas visitas ao escritório, Misriya sempre foi além para garantir que eu tivesse a melhor experiência possível. Ela dedicou tempo para ouvir atentamente minhas preocupações e exigências, fornecendo sugestões úteis e assistência personalizada. Seu cuidado e compreensão genuínos me fizeram sentir valorizado como cliente. O conhecimento e a experiência de Misriya no campo da optometria ficaram evidentes quando ela respondeu às minhas perguntas e abordou todas as minhas preocupações. Sua capacidade de acomodar as necessidades específicas dos alunos é notável e ela sempre se esforça para superar as expectativas. Não posso agradecer a Misriya o suficiente por seu excelente serviço e compromisso excepcional com a satisfação do cliente. A sua presença na recepção da A&F Opticians é um verdadeiro trunfo para a empresa. Se você está procurando a melhor experiência de atendimento ao cliente e alguém que realmente entende suas necessidades, recomendo visitar a A&F Opticians e perguntar por Misriya. Ela é uma trabalhadora incrível que fará de tudo para garantir sua satisfação. Obrigado, Misriya, pelo seu serviço excepcional!

    Resposta do proprietário :
    Hello Bryant, Thank you very much for your favorable and detailed review. We look forward to seeing you soon. :) Cheers! (Traduzido pelo Google) Olá Bryant, Muito obrigado pela sua avaliação favorável e detalhada. Estamos ansiosos para vê-lo em breve. :) Saúde!

  • Avatar Michael.i
    5 / 5
    06/06/2023 à 22:08

    It was great service that I had ever in Canada. I got eye exam from Dr. Eskandar and Misriya helped me finding right contact lenses for me. I highly recommend the A&F optician in York lane. (Traduzido pelo Google) Foi um ótimo serviço que já tive no Canadá. Fiz um exame oftalmológico com o Dr. Eskandar e Misriya me ajudou a encontrar as lentes de contato certas para mim. Eu recomendo o oftalmologista A&F em York Lane.

    Resposta do proprietário :
    Hi Michael, Thank you for your kind review. We are glad to have been of service to you and wait to see you again in clinic. (Traduzido pelo Google) Olá Michael, Obrigado por sua gentil revisão. Estamos felizes em atendê-lo e esperamos vê-lo novamente na clínica.

  • Avatar Allan.
    5 / 5
    27/04/2023 à 20:27

    All the staff were very friendly and knowledgeable especially Misriya, I highly recommend. Great place for eye exam and your prescription needs. Very good experience, will definitely go back! (Traduzido pelo Google) Todos os funcionários foram muito simpáticos e experientes, especialmente Misriya, eu recomendo. Ótimo lugar para exame oftalmológico e suas necessidades de prescrição. Muito boa experiência, com certeza voltarei!

    Resposta do proprietário :
    Hello Allan, Thank you for your kind words. It was a pleasure meeting you and look forward to seeing you again at A&F in the future. (Traduzido pelo Google) Olá Allan, Obrigado por suas amáveis ​​​​palavras. Foi um prazer conhecê-lo e esperamos vê-lo novamente na A&F no futuro.

  • Avatar Anthonia.r
    5 / 5
    31/05/2023 à 19:37

    All the staff are friendly and amazing. They take their time to explain and work with their patients. Nice one👍 (Traduzido pelo Google) Todos os funcionários são simpáticos e surpreendentes. Eles dedicam seu tempo para explicar e trabalhar com seus pacientes. Legal👍

    Resposta do proprietário :
    Thank you for your kind review. It was a pleasure being of service to you. (Traduzido pelo Google) Obrigado por sua gentil revisão. Foi um prazer atendê-lo(a).

  • Avatar Abhinav.e
    5 / 5
    01/06/2023 à 20:07

    The staff are amazing. Very accommodating of requests, especially Misriya. Great experience overall. (Traduzido pelo Google) A equipe é incrível. Muito atencioso com os pedidos, especialmente Misriya. Ótima experiência em geral.

    Resposta do proprietário :
    Thank you Abhinav, it is a pleasure assisting you with your vision care needs. We look forward to seeing you in store again. (Traduzido pelo Google) Obrigado Abhinav, é um prazer ajudá-lo com suas necessidades de cuidados com a visão. Esperamos vê-lo novamente na loja.

  • Avatar ARTEMIS.2
    5 / 5
    06/10/2022 à 19:05

    Amazing place !!! Both doctors and staff are super friendly and warm and do their best to make sure you leave with a good experience. They explain everything in detail and make sure you know what is happening in each step of process. They also have amazing plans for students. My prescription usually costs 1500+ easily but with their plan it only cost me 600. Additionally my glasses arrived in one week instead of 2-3 weeks. I've wearing glasses for more than 20 years and I can say my visist with them was one of my bests. (Traduzido pelo Google) Lugar incrível !!! Tanto os médicos quanto a equipe são super amigáveis ​​e calorosos e fazem o possível para garantir que você saia com uma boa experiência. Eles explicam tudo em detalhes e garantem que você saiba o que está acontecendo em cada etapa do processo. Eles também têm planos incríveis para os alunos. Minha receita geralmente custa mais de 1500 facilmente, mas com o plano deles custou apenas 600. Além disso, meus óculos chegaram em uma semana, em vez de 2-3 semanas. Uso óculos há mais de 20 anos e posso dizer que minha visita com eles foi uma das minhas melhores.

    Resposta do proprietário :
    Hello Artemis, Our team and A&F thank you for you kind and thoughtful review. WE are glad your visit with us was a very good one and look forward to seeing you again in the upcoming future (Traduzido pelo Google) Olá Artemis, Nossa equipe e A&F agradecem sua avaliação gentil e atenciosa. ESTAMOS contentes que sua visita conosco tenha sido muito boa e esperamos vê-lo novamente no futuro próximo

  • Avatar Disha.h
    5 / 5
    17/03/2023 à 20:08

    The optometrist Dr. Eskander was amazing with his thorough explanation and great advice with utmost patience. He even went above and beyond to give me my PD for online prescriptions! (Traduzido pelo Google) O optometrista Dr. Eskander foi incrível com sua explicação completa e ótimos conselhos com a máxima paciência. Ele até foi além para me dar meu PD para prescrições online!

    Resposta do proprietário :
    Hello Disha, Thank you for your kind words for Dr. Eskander. He truly is a very good Dr. (Traduzido pelo Google) Olá Disha, Obrigado por suas amáveis ​​palavras para o Dr. Eskander. Ele realmente é um ótimo Dr.

  • Avatar Malaika.a
    5 / 5
    05/12/2022 à 20:54

    my sales person was Behnaz and she was very helpful. she helped me pick out frames that matched my face shape and ran my purchase through my insurance. timely service and amazing sales person!!! ❤️ (Traduzido pelo Google) minha vendedora era Behnaz e ela foi muito prestativa. ela me ajudou a escolher armações que combinassem com o formato do meu rosto e fez minha compra através do meu seguro. serviço oportuno e vendedor incrível!!! ❤️

    Resposta do proprietário :
    Thank you Malaika for your thoughtful review. The A&F team look forward to seeing you again in the future. (Traduzido pelo Google) Obrigado Malaika por sua avaliação cuidadosa. A equipe A&F espera vê-lo novamente no futuro.

  • Avatar amira.a
    5 / 5
    15/06/2023 à 23:01

    Lovely folks doing all they can you get the right glasses or lenses! (Traduzido pelo Google) Pessoas adoráveis ​​fazendo tudo o que podem para obter os óculos ou lentes certos!

    Resposta do proprietário :
    Thank you Amira, It was lovely meeting you, we look forward to seeing you again (Traduzido pelo Google) Obrigado Amira, foi um prazer conhecê-la, esperamos vê-la novamente

  • Avatar Syed.a
    5 / 5
    28/05/2023 à 22:39

    Misriya went above and beyond to help me out with my new pair of glasses and maintained great communication throughout (Traduzido pelo Google) Misriya fez de tudo para me ajudar com meu novo par de óculos e manteve uma ótima comunicação o tempo todo

    Resposta do proprietário :
    Hello Syed, Thank You for your kind words. We look forward to seeing you again at A&F (Traduzido pelo Google) Olá Syed, Obrigado pelas suas palavras gentis. Esperamos vê-lo novamente na A&F

  • Avatar Alejandro.n
    5 / 5
    29/09/2021 à 14:43

    This store deserves 5 stars. Fantastic customer service from all employees. Leena was extremely helpful and patient while she helped me choose my frames. The manager was extremely friendly and was able to help me quickly. Manager, Ariana was not only caring but assured I was happy with my choice by providing other choices. Overall, I felt assured I was getting the best service. (Traduzido pelo Google) Esta loja merece 5 estrelas. Atendimento fantástico de todos os funcionários. Leena foi extremamente prestativa e paciente enquanto me ajudava a escolher minhas armações. O gerente foi extremamente amigável e foi capaz de me ajudar rapidamente. Gerente, Ariana não foi apenas atenciosa, mas garantiu que fiquei feliz com minha escolha, fornecendo outras opções. No geral, tive certeza de que estava recebendo o melhor serviço.

    Resposta do proprietário :
    Hello Alejandro, Thank you for being our valued customer. We are so grateful for the pleasure of serving you and we look forward to serve you again. Regards A&F Opticians (Traduzido pelo Google) Olá Alejandro, Obrigado por ser nosso cliente valioso. Agradecemos imensamente o prazer em atendê-lo e esperamos atendê-lo novamente. Cumprimentos Óticas A&F

  • Avatar seun.a
    5 / 5
    03/06/2023 à 01:21

    Good customer service representation. A place where you get quality service. Tested and trusted (Traduzido pelo Google) Boa representação de atendimento ao cliente. Um lugar onde você recebe um serviço de qualidade. Testado e confiável

    Resposta do proprietário :
    Hello Seun, Thanks for your kind review. It was a pleasure assisting with your eye care needs. Cheers. (Traduzido pelo Google) Olá Seun, Obrigado por sua gentil revisão. Foi um prazer atender às suas necessidades de cuidados com os olhos. Saúde.

  • Avatar Aida.l
    1 / 5
    04/03/2022 à 13:43

    The doctor was extremely warmly and expert but the younger man with black beard and glasses who sits at the front (throughout Fall and winter terms in 2021-2022) *changed my prescription* such that, for a month, I was trying to get used to the number that wasn’t mine. His behaviour was subtle: without saying any word, he changed my prescription, and next time I was there, he pretended that he is busy with another customer when I tried to show him that I noticed what he did. Even the last time I got there to finally get my glasses with “the prescribed” number, he stood on the other counter, ordering me “come here” while he could come to the main front desk. They don’t look to have a manager or I’d take this that far or even further if it deserved my time. That was because I reacted the first time I was there when the other guy came over and abruptly asked “how are you going to pay?” That looked to me insulting, but this guy who looked more experienced, was totally professional and respectful, but the other guy did what he knows better. (Traduzido pelo Google) O médico foi extremamente caloroso e experiente, mas o homem mais jovem de barba preta e óculos que fica na frente (durante os períodos de outono e inverno em 2021-2022) *mudou minha prescrição* de tal forma que, por um mês, eu estava tentando me acostumar para o número que não era meu. Seu comportamento foi sutil: sem dizer nada, ele mudou minha receita e, na próxima vez que estive lá, ele fingiu estar ocupado com outro cliente quando tentei mostrar a ele que percebi o que ele fez. Até mesmo a última vez que cheguei lá para finalmente pegar meus óculos com o número “o prescrito”, ele ficou no outro balcão, ordenando-me “venha aqui” enquanto ele poderia vir para a recepção principal. Eles não parecem ter um gerente ou eu levaria isso tão longe ou ainda mais se merecesse meu tempo. Isso foi porque eu reagi na primeira vez que estive lá quando o outro cara veio e perguntou abruptamente “como você vai pagar?” Isso me pareceu ofensivo, mas esse cara que parecia mais experiente, era totalmente profissional e respeitoso, mas o outro cara fez o que sabe melhor.

    Resposta do proprietário :
    Hi Aida, Thank you for taking the time to leave us a review. Your feedback is important and we rely on hearing from our guests to ensure we’re doing a great job. We believe there was a misunderstanding as only the doctor and manager are able to create and make changes to prescriptions. Please know we’d like to make this right for you as our customers are the heart of our business. The store manager would like to get in touch with you. We do hope you will give us another opportunity to earn your trust. We are unable to find your contact information in our systems. Please reach out to us at info@afyork.com or 416 663 8887. Thank you, again, for taking the time to share a review with us. (Traduzido pelo Google) Olá Aída, Obrigado por tomar o tempo para nos deixar um comentário. Seu feedback é importante e contamos com a opinião de nossos hóspedes para garantir que estamos fazendo um ótimo trabalho. Acreditamos que houve um mal-entendido, pois apenas o médico e o gestor podem criar e alterar prescrições. Saiba que gostaríamos de corrigir isso para você, pois nossos clientes são o coração do nosso negócio. O gerente da loja gostaria de entrar em contato com você. Esperamos que você nos dê outra oportunidade de ganhar sua confiança. Não foi possível encontrar suas informações de contato em nossos sistemas. Entre em contato conosco em info@afyork.com ou 416 663 8887. Obrigado, mais uma vez, por reservar um tempo para compartilhar uma avaliação conosco.

  • Avatar Liya.
    5 / 5
    07/10/2022 à 00:37

    Had a great experience at this store. Staff os super friendly and helped me out with my glasses. Definitely recommend to go here for your eyewear. Amazing deals and doctor is really good. (Traduzido pelo Google) Tive uma ótima experiência nesta loja. A equipe é super simpática e me ajudou com meus óculos. Definitivamente, recomendo ir aqui para seus óculos. Ofertas incríveis e o médico é muito bom.

    Resposta do proprietário :
    Hello Liya, Thank you for your kind review. We look forward to seeing you again. (Traduzido pelo Google) Olá Liya, Obrigado por sua avaliação gentil. Estamos ansiosos para vê-lo novamente.

  • Avatar lauren.i
    5 / 5
    21/10/2021 à 16:33

    If I could give 100 stars I would! The staff were so friendly, knowledgeable, kind, and genuine! They are SO affordable especially compared to most other optical stores! I’m not covered by York insurance but they still made sure to get me the best affordable price! They optometrist was hilarious and contributed to my whole lovely experience! Support this business!! (Traduzido pelo Google) Se eu pudesse dar 100 estrelas eu daria! A equipe foi tão simpática, experiente, gentil e genuína! Eles são TÃO acessíveis, especialmente em comparação com a maioria das outras lojas de ótica! Não estou coberto pelo seguro de York, mas eles ainda me garantiram o melhor preço acessível! O optometrista foi hilário e contribuiu para toda a minha adorável experiência! Apoie este negócio!!

    Resposta do proprietário :
    Hello Lauren, Thank you so much for your review! We are so grateful for the pleasure of serving you and for putting your trust and confidence in our company! Hope to see you again soon. (Traduzido pelo Google) Olá Lauren, Muito obrigado pela sua avaliação! Agradecemos imensamente o prazer em atendê-lo e por depositar sua confiança em nossa empresa! Esperamos vê-lo novamente em breve.

  • Avatar Jana.a
    5 / 5
    12/02/2020 à 03:50

    Staff is very friendly and helpful! I had Joanne help me out and she was so nice and honest. She explained all the services pretty well and I truly appreciate everything she did for me. She helped me get a new frame and some contact lenses, and she was very patient with me when teaching me how to put contact lenses on :) (Traduzido pelo Google) A equipe é muito simpática e prestativa! Tive Joanne para me ajudar e ela foi tão legal e honesta. Ela explicou todos os serviços muito bem e eu realmente aprecio tudo o que ela fez por mim. Ajudou-me a arranjar uma nova armação e algumas lentes de contacto, e foi muito paciente comigo a ensinar-me a colocar as lentes de contacto :)

  • Avatar Kenneth.i
    5 / 5
    05/12/2019 à 16:42

    The service at this centre was superb. I genuinely felt like special treated with utmost professionalism and kindness. The whole process was explained to me and helped all the way with making the right decisions without feeling pressured to make a buy. The professionalism was across board from the optometrist to the dispensing opticians. I will like to specifically mention that Ashley was above all the best. She stood out as most friendly, knowledgeable about the product and fantastically professional. Her energy and charm was remarkable. Thanks to her help I took advantage of the on going sale . (Traduzido pelo Google) O serviço neste centro foi excelente. Eu realmente me senti como um tratamento especial com o máximo profissionalismo e gentileza. Todo o processo foi explicado para mim e me ajudou a tomar as decisões certas sem me sentir pressionado a fazer uma compra. O profissionalismo foi transversal, desde o optometrista aos oftalmologistas dispensadores. Gostaria de mencionar especificamente que Ashley foi, acima de tudo, a melhor. Ela se destacou como muito amigável, conhecedora do produto e fantasticamente profissional. Sua energia e charme eram notáveis. Graças à ajuda dela, aproveitei a venda em curso.

  • Avatar Reem.l
    5 / 5
    05/04/2019 à 02:21

    I have been buying my glasses for years from this store. The staff is very friendly and warm. They don’t just sell you anything but cater to your needs and what suits you best. Joanne and Fjuri have been extremely nice, knowledgeable, and quick in providing me with the different services. They also went out of the way, without me asking them to, to fill out a rebate form for contact lenses I have purchased as well as help me fill out my insurance claim form. This place deserves all the good reviews out this and I highly recommend it. (Traduzido pelo Google) Compro meus óculos há anos nesta loja. A equipe é muito simpática e acolhedora. Eles não apenas vendem qualquer coisa, mas atendem às suas necessidades e ao que mais lhe convém. Joanne e Fjuri foram extremamente gentis, conhecedores e rápidos em me fornecer os diferentes serviços. Eles também se esforçaram, sem que eu pedisse, para preencher um formulário de desconto para as lentes de contato que comprei, bem como para me ajudar a preencher meu formulário de solicitação de seguro. Este lugar merece todos os bons comentários sobre isso e eu recomendo.

  • Avatar Tristian.e
    5 / 5
    04/10/2019 à 15:19

    I would like to thank Ashley Bichan for the wonderful customer service she has provided me for the last 7 years as a client at A&F Opticians. She has been my go to person and she has always gone beyond the call of duty whenever I'm there. She has always made sure to follow up on my experience and how she can help me to make it better than the last. She has always been a great employee and she is the main reason I keep returning. I hope everyone gets to experience through the continual support of Ashley. (Traduzido pelo Google) Gostaria de agradecer a Ashley Bichan pelo maravilhoso atendimento ao cliente que ela me forneceu nos últimos 7 anos como cliente da A&F Opticians. Ela tem sido minha pessoa preferida e sempre vai além do dever sempre que estou lá. Ela sempre fez questão de acompanhar minha experiência e como ela pode me ajudar a torná-la melhor que a anterior. Ela sempre foi uma ótima funcionária e é o principal motivo de eu sempre voltar. Espero que todos possam experimentar através do apoio contínuo de Ashley.

  • Avatar Kim.
    5 / 5
    13/12/2019 à 18:18

    Love my glasses. The experience was very positive. Joanne was extremely helpful and patient as I was picking my glasses. Only negative thing would be that the glasses took two weeks to make since they don’t have a lab. Will definitely get my next glasses here! (Traduzido pelo Google) Amei meus óculos. A experiência foi muito positiva. Joanne foi extremamente prestativa e paciente enquanto eu pegava meus óculos. A única coisa negativa seria que os óculos levaram duas semanas para serem feitos, pois não têm laboratório. Com certeza comprarei meus próximos óculos aqui!

  • Avatar Francesca.c
    5 / 5
    24/10/2019 à 12:56

    Great service. I had an eye examination and chose a pair of glasses. Joanne helped me a lot in the choice and explaining me the service. They offer a re-examination if anything is wrong with the lenses. Extremely kind and helpful staff. My new glasses were ready in one week. (Traduzido pelo Google) Ótimo serviço. Fiz um exame oftalmológico e escolhi um par de óculos. Joanne me ajudou muito na escolha e me explicando o serviço. Eles oferecem um reexame se algo estiver errado com as lentes. Funcionários extremamente gentis e prestativos. Meus novos óculos ficaram prontos em uma semana.

  • Avatar Leonica.o
    1 / 5
    19/08/2020 à 13:24

    This store took $600 for 2 glasses 5 months ago before the lock down and dont have the common decency to offer shipping our products out. I mean, what kind of disregard is that. What makes it even worst is that I've reached out via email and haven't received a respond. Poor customer Service. I should have taken my business outside the halls of the University. Never again. Can you please have my glasses ship to me. (Traduzido pelo Google) Esta loja levou $ 600 por 2 copos 5 meses atrás antes do bloqueio e não tem a decência comum de oferecer o envio de nossos produtos. Quero dizer, que tipo de desrespeito é esse. O que torna tudo ainda pior é que entrei em contato por e-mail e não recebi uma resposta. Atendimento ao cliente ruim. Eu deveria ter levado meus negócios para fora dos corredores da Universidade. Nunca mais. Você pode, por favor, enviar meus óculos para mim.

  • Avatar Edna.a
    5 / 5
    08/01/2020 à 21:47

    Joanne was amazing, most patient person ever. Because of Joanne, I ended up stepping outside of my comfort zone with a frame I never thought I’d leave with. She also stuck with me and didn’t stop helping me until I found the perfect pair and I love my new glasses! Her advice was amazing, Thanks Joanne! (Traduzido pelo Google) Joanne foi incrível, a pessoa mais paciente de todos os tempos. Por causa de Joanne, acabei saindo da minha zona de conforto com uma estrutura com a qual nunca pensei que sairia. Ela também ficou comigo e não parou de me ajudar até que encontrei o par perfeito e adorei meus óculos novos! Seu conselho foi incrível, obrigado Joanne!

  • Avatar Trang.g
    5 / 5
    12/10/2021 à 16:58

    Had eye check-up and bought a new pair of glasses here. The staff was very helpful. I'm a York student so the process to apply insurance was seamless. (Traduzido pelo Google) Fiz um check-up oftalmológico e comprei um novo par de óculos aqui. A equipe foi muito útil. Eu sou um estudante de York, então o processo para aplicar o seguro foi perfeito.

    Resposta do proprietário :
    Hi Trang! Your support means the world to us! Thank you for choosing us and hope to have you again soon! (Traduzido pelo Google) Olá Trang! Seu apoio significa o mundo para nós! Obrigado por nos escolher e esperamos tê-lo novamente em breve!

  • Avatar David.
    5 / 5
    21/03/2017 à 22:29

    Ed and the whole staff were very kind and welcoming, whilst being thorough with the information they gave me. The Doctor was a great guy, and was very clear with me. Overall a wonderful experience. This is the place to go, especially if you are a York student, as you have some insurance coverage honoured there. (Traduzido pelo Google) Ed e toda a equipe foram muito gentis e acolhedores, sendo minuciosos com as informações que me deram. O Doutor era um cara legal, e foi muito claro comigo. No geral, uma experiência maravilhosa. Este é o lugar para ir, especialmente se você for um estudante de York, pois você tem alguma cobertura de seguro honrada lá.

  • Avatar marc.u
    5 / 5
    28/03/2019 à 17:37

    I buy a pair of glasses from A&F every year and they never fail to impress, they always offer me the best and newest products at unbelievable prices. The staff are always welcoming and take care of my vision needs. Nasser has helped me for the past 6 yrs to find the most suitable options and goes out of his way to special order options they may not carry in store. (Traduzido pelo Google) Eu compro um par de óculos da A&F todos os anos e eles nunca deixam de impressionar, eles sempre me oferecem os melhores e mais novos produtos a preços inacreditáveis. A equipe é sempre acolhedora e cuida das minhas necessidades de visão. Nasser me ajudou nos últimos 6 anos a encontrar as opções mais adequadas e se esforça para opções de pedidos especiais que eles podem não ter na loja.

    Resposta do proprietário :
    Hello Marc, Thank You for taking the opportunity to review our service. We look forward to serving your visual needs for your next pair. (Traduzido pelo Google) Olá Marc, Obrigado por ter a oportunidade de avaliar nosso serviço. Estamos ansiosos para atender às suas necessidades visuais para o seu próximo par.

  • Avatar Meesha.a
    5 / 5
    16/10/2016 à 12:15

    I've been purchasing my contact lenses and glasses from them for last 4 years and without a doubt they are very competent and great at what they do. I am very satisfied with the service, service time and the quality of their product! They made me their loyal customer for sure! (Traduzido pelo Google) Eu tenho comprado minhas lentes de contato e óculos deles nos últimos 4 anos e sem dúvida eles são muito competentes e ótimos no que fazem. Estou muito satisfeita com o atendimento, tempo de atendimento e qualidade do produto! Eles me fizeram seu cliente fiel com certeza!

  • Avatar Miranda.e
    5 / 5
    30/09/2019 à 15:30

    Ashley is AWESOME! I’ve been going into the store a couple times within the month of September and I am completely shocked with how helpful and well priced this place is. I was never left with too little information, and never felt like I was being bombarded with too much of it. A pair of Calvin Klein frames for $300!!! That is so reasonable. Thanks guys! Thanks Ashley! (Traduzido pelo Google) Ashley é INCRÍVEL! Eu fui à loja algumas vezes no mês de setembro e estou completamente chocado com o quão útil e com bom preço é este lugar. Nunca fiquei com poucas informações e nunca senti que estava sendo bombardeado com muitas delas. Um par de armações Calvin Klein por $300!!! Isso é tão razoável. Obrigado rapazes! Obrigado Ashley!

  • Avatar Phoebe.o
    1 / 5
    20/09/2019 à 19:16

    Worst experience. They charged me 75$ for an eye exam that was supposed to be 65$, and told me that I would have to file it myself with insurance if I wanted the money back. When I made the appointment they claimed they would be able to process the payment directly through insurance. Then forced me to pay an extra 6$ for a contact lens case, when I was never notified to bring my own. I clearly know I need a new prescription, and the doctor prescribed me the one I already had. So basically I wasted 80$ for this appointment. (Traduzido pelo Google) Pior experiência. Eles me cobraram 75$ por um exame oftalmológico que deveria custar 65$, e me disseram que eu mesmo teria que arquivar o seguro se quisesse o dinheiro de volta. Quando marquei a consulta, eles alegaram que poderiam processar o pagamento diretamente através do seguro. Então me forçou a pagar mais 6 $ por um estojo de lentes de contato, quando nunca fui notificado para trazer o meu. Eu sei claramente que preciso de uma nova receita, e o médico me receitou a que eu já tinha. Então, basicamente, desperdicei 80 $ para este compromisso.

    Resposta do proprietário :
    Hello Phoebe, were disappointed we couldn’t meet your expectations but would like to clarify the inconsistencies. The eye exam charge has been $75 and is advertised as $75, if you booked in-store, by phone or online, you would have been informed of this. Undergraduate student coverage under the health plan is $65, if you were under this plan, your insurance could be directly billed, all other plans pay upfront. We notify all our patients by phone, email and text message to NOT come wearing contact lenses to the eye examination, if you do, to always bring your own case, our records indicate you were notified and you did show the message received on your phone to one of our team members. The eye doctor is an independent doctor of optometry and will prescribe to you based on multiple testing methods including subjective (whereby a doctor will ask you which lens you see better through), if a doctor feels that you do not require a different correction, they will not issue something you do not require. If you are wearing eyeglasses or contact lenses that are not fulfilling your visual needs, it may not be due to the prescription, it may be due to an incorrect fit, measurements or in the case of contact lenses, overwear. (Traduzido pelo Google) Olá Phoebe, ficamos desapontados por não atendermos às suas expectativas, mas gostaríamos de esclarecer as inconsistências. A taxa do exame oftalmológico foi de $ 75 e é anunciada como $ 75, se você reservou na loja, por telefone ou online, você teria sido informado sobre isso. A cobertura de estudante de graduação sob o plano de saúde é de $ 65, se você estiver sob este plano, seu seguro pode ser cobrado diretamente, todos os outros planos pagam antecipadamente. Avisamos todos os nossos pacientes por telefone, e-mail e mensagem de texto para NÃO virem usando lentes de contato ao exame oftalmológico, se o fizerem, tragam sempre seu próprio estojo, nossos registros indicam que você foi notificado e mostrou a mensagem recebida em seu telefone para um dos membros da nossa equipe. O oftalmologista é um médico oftalmologista independente e prescreverá a você com base em vários métodos de teste, incluindo subjetivo (pelo qual um médico perguntará a você por qual lente você vê melhor), se um médico achar que você não precisa de uma correção diferente, eles não emitirá algo que você não precisa. Se você estiver usando óculos ou lentes de contato que não atendem às suas necessidades visuais, pode não ser devido à prescrição, pode ser devido a um ajuste incorreto, medidas ou, no caso de lentes de contato, desgaste excessivo.

  • Avatar tosin.
    1 / 5
    16/08/2018 à 19:12

    The customer service is horrible. The receptionist doesn’t seem to know how to do her job accurately; Pointing out the mistake she made (which was a huge inconvenience to me and would be to anyone who took time out of their day expecting an appointment they booked) the manger did not want to do anything about it. If I didn’t stand my ground and expect to be accommodated I would have wasted gas money & time coming down to york. Don’t come here unless you have no other means to utilize your YFS insurance fee. (Traduzido pelo Google) O atendimento ao cliente é horrível. A recepcionista parece não saber fazer seu trabalho com precisão; Apontando o erro que ela cometeu (o que foi um grande inconveniente para mim e seria para qualquer um que tirasse um tempo do dia esperando um compromisso que marcaram), a manjedoura não quis fazer nada a respeito. Se eu não mantivesse minha posição e esperasse ser acomodado, teria desperdiçado dinheiro e tempo com gasolina vindo para york. Não venha aqui a menos que você não tenha outros meios para utilizar sua taxa de seguro YFS.

    Resposta do proprietário :
    Hello Tosin, thank you for taking the time to review us, as per our policy and as explained to you on your visit, we have to accommodate confirmed booked appointments first, since you did not have a booking and had missed an earlier appointment, we made every effort to accommodate and still take you in for an eye exam on a fully booked schedule. (Traduzido pelo Google) Olá Tosin, obrigado por reservar um tempo para nos avaliar, de acordo com nossa política e conforme explicado a você em sua visita, primeiro temos que acomodar agendamentos confirmados, pois você não tinha agendamento e havia perdido um agendamento anterior, nós fez todos os esforços para acomodar e ainda levá-lo para um exame oftalmológico em um horário totalmente reservado.

  • Avatar Nathaniel.i
    5 / 5
    13/12/2016 à 15:43

    Very modern and clean store. Customer service was simple and efficient, and most importantly the products on offer are of high quality. I bought my second pair of glasses here after buying my first at lenscrafters, the difference in quality was night and day. (Traduzido pelo Google) Loja muito moderna e limpa. O atendimento ao cliente foi simples e eficiente, e o mais importante, os produtos oferecidos são de alta qualidade. Comprei meu segundo par de óculos aqui depois de comprar meu primeiro na lenscrafters, a diferença de qualidade era noite e dia.

  • Avatar Paulo.l
    5 / 5
    08/10/2019 à 20:08

    Great and friendly staff. Eye Doctor was also friendly and gave extra advice about my eye health. Special thanks to Joane that took time to explain my insurance, worked with my student budget and for a great service. (Traduzido pelo Google) Equipe excelente e amigável. O oftalmologista também foi amigável e deu conselhos extras sobre minha saúde ocular. Agradecimentos especiais à Joane que dedicou tempo para explicar meu seguro, trabalhou com meu orçamento de estudante e pelo ótimo serviço.

  • Avatar Wind.i
    1 / 5
    18/09/2016 à 07:06

    I WON'T buy any of my future glasses from here, always look around outside campus first. I tried to return my glasses and ask for full refund within 10 minutes of buying the glasses because my friends advised that I am able to find a cheaper price elsewhere.The manager told me that I will be charged for the return and they keep part of the money that you paid since the order is done electronically and it can't be undone??? . This business may do this to all the students who pass by here (student discounts - ya right! they don't cater to the students at all) - the staff don't even tell you their conditions prior to the purchase (always ask about their return policy before you buy anything). I'm not sure why this place is still around in York Lanes when they are able to pull stunts like this. (Traduzido pelo Google) NÃO VOU comprar nenhum dos meus futuros óculos daqui, sempre olhe primeiro fora do campus. Tentei devolver meus óculos e pedir reembolso total em 10 minutos após a compra dos óculos, porque meus amigos avisaram que posso encontrar um preço mais barato em outro lugar. O gerente me disse que serei cobrado pela devolução e eles ficam com parte do o dinheiro que você pagou já que o pedido é feito eletronicamente e não pode ser desfeito??? . Este negócio pode fazer isso com todos os alunos que passam por aqui (descontos para estudantes - sim! eles não atendem aos alunos) - os funcionários nem informam suas condições antes da compra (sempre pergunte sobre sua política de devolução antes de comprar qualquer coisa). Não sei por que esse lugar ainda existe em York Lanes quando eles são capazes de fazer acrobacias como essa.

  • Avatar Tim.t
    1 / 5
    24/11/2016 à 17:47

    This place has, bar none, the rudest front desk receptionist that I have ever encountered. Not only was she snarky when I came in to ask to schedule an appointment, but she canceled the appointment on me the next week without informing me. Why? When she called my house to confirm, she was calling another patients number! She was completely unapologetic for her mistake. I complained to the optometrist directly, who agreed to take me in and apologized for her employees conduct. The eye appointment it self was fine, but the sheer attitude of the front desk staff will dissuade me from every going there again. (Traduzido pelo Google) Este lugar tem, sem exceção, a recepcionista mais rude que já encontrei. Ela não apenas foi sarcástica quando vim pedir para marcar uma consulta, mas também cancelou a consulta para mim na semana seguinte sem me informar. Porque? Quando ela ligou para minha casa para confirmar, ela estava ligando para outro número de paciente! Ela não se desculpou por seu erro. Reclamei diretamente com a oftalmologista, que concordou em me acolher e pediu desculpas pela conduta de sua funcionária. A consulta oftalmológica em si foi boa, mas a atitude pura da equipe da recepção vai me dissuadir de ir lá novamente.

  • Avatar Sarah.w
    5 / 5
    22/07/2019 à 13:25

    Overall great experience, I think I tried on every pair of glasses in the store and the staff were super helpful and very patient with me. They worked within my budget and gave me several options for contact lenses as well. (Traduzido pelo Google) No geral, ótima experiência, acho que experimentei todos os pares de óculos da loja e os funcionários foram super prestativos e muito pacientes comigo. Eles trabalharam dentro do meu orçamento e me deram várias opções de lentes de contato também.

  • Avatar Bill.a
    5 / 5
    03/10/2019 à 00:36

    I have to give it to A&F , specially Ashley , she was super nice to me and she actually cares and she remember my name which isn’t really a requirement but the fact that she went out of way to remember my name , means something to me, and Joanne was a dear , she helped me a lot financially because I didn’t know much about glasses but she was patient with me and walk me through the process and the questions to ask . I didn’t have a lot of money and yet I really needed the glasses so she helped me and respected my budget and I look great and I can see so clear . So thank you guys and good job (Traduzido pelo Google) Eu tenho que dar a A&F, especialmente Ashley, ela foi super legal comigo e ela realmente se importa e ela se lembra do meu nome, o que não é realmente um requisito, mas o fato de ela ter se esforçado para se lembrar do meu nome significa algo para eu, e Joanne era uma querida, ela me ajudou muito financeiramente porque eu não sabia muito sobre óculos, mas ela foi paciente comigo e me orientou durante o processo e as perguntas a serem feitas. Eu não tinha muito dinheiro e mesmo assim precisava muito dos óculos, então ela me ajudou e respeitou meu orçamento e estou ótima e posso ver com clareza. Então, obrigado pessoal e bom trabalho

  • Avatar Mary.a
    5 / 5
    01/10/2019 à 18:30

    This is the third time I have purchased prescription glasses from A&F and I've had nothing but an amazing experience each time. They were very helpful and were able to answer all my questions. Ashley kept me in the loop with my order and I will continue to get my glasses from there. (Traduzido pelo Google) Esta é a terceira vez que compro óculos graduados da A&F e sempre tive uma experiência incrível. Eles foram muito úteis e foram capazes de responder a todas as minhas perguntas. Ashley me manteve informado sobre meu pedido e continuarei comprando meus óculos de lá.

  • Avatar ADMS.2
    1 / 5
    08/11/2019 à 20:02

    Received a prescription there which was totally off. While the prescription says it is valid for a year, you have to claim an incorrect prescription within 2 weeks for a recheck. So unless you get your glasses within two weeks (which they would not have been able to do in my case anyway), you will not find out about an incorrect prescription until after that time. Interesting "guarantee" this .. (Traduzido pelo Google) Recebi uma receita lá que estava totalmente fora. Embora a receita diga que é válida por um ano, você deve reivindicar uma receita incorreta dentro de 2 semanas para uma nova verificação. Portanto, a menos que você receba seus óculos dentro de duas semanas (o que eles não conseguiriam fazer no meu caso), você não descobrirá uma prescrição incorreta até depois desse período. Interessante "garantia" isso..

    Resposta do proprietário :
    Hello Andy, thank you for letting us know about your experience. We apologize we were not able to meet your expectations. Our policy of 60 days for any prescription changes and free lens changes is in place to protect you (the patient) from adaptation issues to a new prescription which can happen in rare cases. prescription validity is based on corrected prescriptions and indicated on your prescription based on the optometrist's professional judgement. Uncorrected prescriptions for a length of time can lead to physiological changes in the eye leading to prescription changes over the uncorrected period. If there is anything we can do to help make your experience better, feel free to reach out to our team of professionals. (Traduzido pelo Google) Olá Andy, obrigado por nos informar sobre sua experiência. Pedimos desculpas por não termos conseguido atender suas expectativas. Nossa política de 60 dias para qualquer alteração de prescrição e troca gratuita de lentes está em vigor para protegê-lo (o paciente) de problemas de adaptação a uma nova prescrição, o que pode ocorrer em casos raros. a validade da prescrição é baseada em prescrições corrigidas e indicadas na sua receita com base no julgamento profissional do optometrista. Prescrições não corrigidas por um período de tempo podem levar a alterações fisiológicas no olho levando a alterações de prescrição ao longo do período não corrigido. Se houver algo que possamos fazer para ajudar a melhorar sua experiência, sinta-se à vontade para entrar em contato com nossa equipe de profissionais.

  • Avatar Jenna.a
    4 / 5
    18/10/2018 à 15:34

    Very friendly service and straight forward process. They helped me out when I needed to cancel an order that had already been processed. I'm pleased with my new prescription and lenses. (Traduzido pelo Google) Serviço muito amigável e processo direto. Eles me ajudaram quando precisei cancelar um pedido que já havia sido processado. Estou satisfeito com minha nova prescrição e lentes.

    Resposta do proprietário :
    Hello Jennifer, Were so glad we could assist you with your order, if there is anything we can do to make that review a 5 star, do let us know. we strive to provide the best to our family of clients. (Traduzido pelo Google) Olá Jennifer, Ficamos muito felizes em poder ajudá-la com seu pedido. Se houver algo que possamos fazer para tornar essa avaliação 5 estrelas, informe-nos. nós nos esforçamos para oferecer o melhor para nossa família de clientes.

  • Avatar Viet.u
    1 / 5
    25/11/2017 à 04:29

    When I did my eye exam here I did not feel like the doctor was very thorough at all. My vision required a stronger prescription but I was given the exact same prescription another doctor had given me about 4 years prior. The prices for the lenses and frames were also ridiculously high. As a location on a university campus it felt like they werr not there to help students but rather push them through as fast as possible and upsell products that were clearly too expensive. The front desk staff at that time were nonchalant and almost rude. I will never go back nor will I reccomend this place to anybody. Students if you are looking for a place that does reasonable prices as well as thorough and accurate exams, please do not go here. They will charge you an arm and a leg to get glasses. (Traduzido pelo Google) Quando fiz meu exame oftalmológico aqui, não senti que o médico fosse muito minucioso. Minha visão exigia uma receita mais forte, mas recebi exatamente a mesma receita que outro médico havia me dado cerca de 4 anos antes. Os preços das lentes e armações também eram ridiculamente altos. Como um local em um campus universitário, parecia que eles não estavam lá para ajudar os alunos, mas sim empurrá-los o mais rápido possível e vender produtos que eram claramente muito caros. A equipe da recepção naquela época era indiferente e quase rude. Eu nunca vou voltar nem vou recomendar este lugar a ninguém. Estudantes, se você estiver procurando por um lugar que ofereça preços razoáveis, bem como exames completos e precisos, não vá aqui. Eles vão te cobrar um braço e uma perna para conseguir óculos.

    Resposta do proprietário :
    Hello Viet, At A&F opticians we strive to provide the best to our clients, be it in service or product. Our doctors are seasoned professionals trained in providing a full comprehensive eye exam and conduct tests based on the guidelines provided by the college of optometrists of Ontario. If a prescription was issued similar to your previous one, this is quite common and a sign that your vision is stable. Our records indicate that your last eye exam at our clinic was in 2015. We do not train our staff to upsell, rather to relate the products we carry to our client's individual lifestyle and offer them the best promotional savings available at the time of purchase. We compare our prices to our industry competitors on a regular basis and offer lower prices plus additional student discounts to cater to every student's budget. We urge you to compare our product and prices to both in store and online markets and you will find us to be aggressively competitive. We hope we can serve you in the near future with a more positive outcome. (Traduzido pelo Google) Olá Viet, Na ótica A&F nos esforçamos para oferecer o melhor aos nossos clientes, seja em serviço ou produto. Nossos médicos são profissionais experientes treinados para fornecer um exame oftalmológico completo e realizar testes com base nas diretrizes fornecidas pelo colégio de optometristas de Ontário. Se foi emitida uma receita semelhante à anterior, isso é bastante comum e um sinal de que a sua visão está estável. Nossos registros indicam que seu último exame oftalmológico em nossa clínica foi em 2015. Não treinamos nossa equipe para vender mais, mas para relacionar os produtos que oferecemos ao estilo de vida individual de nossos clientes e oferecer a eles as melhores economias promocionais disponíveis no momento da compra. Comparamos regularmente nossos preços com os concorrentes do setor e oferecemos preços mais baixos, além de descontos adicionais para estudantes para atender ao orçamento de cada aluno. Pedimos que você compare nossos produtos e preços com os mercados de loja e online e você descobrirá que somos agressivamente competitivos. Esperamos poder atendê-lo em um futuro próximo com um resultado mais positivo.

  • Avatar Jacqueline.a
    1 / 5
    27/09/2019 à 01:35

    UPDATE: This store is a cash grab. They don’t give contacts prescriptions unless you buy from them under the guise that “you’ll buy from unregulated sources” FYI contacts suppliers are FDA Approved. Contacts can be purchased directly from the supplier for CHEAPER or at LensCrafters for CHEAPER The sales person refused to give me a prescription and have me fitted for contact lenses unless I fulfilled my prescription at the store. I was robbed because prior to coming to the store I called to verify that the $75 cost of the exam included both the glasses and contacts prescription. The optician was most likely taking his/her anger out on me because they clearly hate their job so much they’re refusing to fulfill it. I want what I paid for. The eye examination and the contacts fitting. (Traduzido pelo Google) ATUALIZAÇÃO: Esta loja é uma grana. Eles não fornecem prescrições de contatos, a menos que você compre deles sob o pretexto de que "você comprará de fontes não regulamentadas". Os fornecedores de contatos FYI são aprovados pela FDA. Os contatos podem ser adquiridos diretamente do fornecedor por MAIS BARATO ou na LensCrafters por MAIS BARATO O vendedor se recusou a me dar uma receita e me colocar lentes de contato, a menos que eu entregasse minha receita na loja. Fui roubado porque antes de vir à loja liguei para verificar se o valor de $ 75 do exame incluía a prescrição de óculos e lentes de contato. O oftalmologista provavelmente estava descontando sua raiva em mim porque eles claramente odeiam tanto seu trabalho que se recusam a cumpri-lo. Eu quero o que eu paguei. O exame oftalmológico e a colocação das lentes de contato.

    Resposta do proprietário :
    Hello Jacqueline, thank you for taking the time to tell us about your experience, we are disappointed we couldn’t meet your expectations. Every individual receives an eyeglass prescription handed to them by the eye doctor right after their eye exam, we will never hold back your prescription. our clinic does not issue contact lens prescriptions and we will never misinform you of this. If you are purchasing contact lenses from our clinic, you will receive a complimentary fitting, we do not fit patients for contact lens purchases from unregulated sources. (Traduzido pelo Google) Olá Jacqueline, obrigado por nos contar sobre sua experiência, estamos desapontados por não atender às suas expectativas. Cada indivíduo recebe uma receita de óculos entregue pelo oftalmologista logo após o exame oftalmológico, nunca reteremos sua receita. nossa clínica não emite prescrições de lentes de contato e nunca o informaremos incorretamente sobre isso. Se você estiver comprando lentes de contato em nossa clínica, receberá uma adaptação gratuita, não adaptamos pacientes para compra de lentes de contato de fontes não regulamentadas.

  • Avatar Polly.
    1 / 5
    08/04/2016 à 16:33

    Terrible customer service. I wanted a quote on a pair of glasses, but instead the clerk charged me for it and said she couldn't cancel the transaction so I was on the hook. I wanted to see a manager but was told that he's not in at the moment and to call back later. When I did call, the person hung up on me! There are cheaper places with better service. Look elsewhere. (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente terrível. Eu queria uma cotação para um par de óculos, mas, em vez disso, a balconista me cobrou e disse que não poderia cancelar a transação, então eu estava no gancho. Eu queria falar com um gerente, mas me disseram que ele não está no momento e que eu deveria ligar mais tarde. Quando liguei, a pessoa desligou na minha cara! Existem lugares mais baratos com melhor serviço. Procure em outro lugar.

  • Avatar Nehal.
    1 / 5
    15/01/2018 à 16:40

    I had paid $450 to get my glasses prescribed back in late December.. Though that was a lot, I don't buy glasses often because my prescription stays relatively high. However, in early January I had gotten into an accident where my glasses broke (along with the lenses). In going back to A&F asking if they could do anything for me because these things usually have some type of warranty (lenscrafters does) - they offered me a 10% discount. For the mathematicians out there, that's 45 off of 450. So much for being emphatic Ed(na)He pushed me the first time around to purchase lenses from there while I had a pair in my hand. We are students, I don't have money pouring from my back end, and I would love to give them another chance but quiet honestly they are very expensive and thats just the prescription - let alone the glasses they sell. (Traduzido pelo Google) Paguei $ 450 para obter meus óculos prescritos no final de dezembro. Embora isso fosse muito, não compro óculos com frequência porque minha receita permanece relativamente alta. No entanto, no início de janeiro, sofri um acidente em que meus óculos quebraram (junto com as lentes). Voltando à A&F perguntando se eles poderiam fazer algo por mim porque essas coisas geralmente têm algum tipo de garantia (lenscrafters tem) - eles me ofereceram um desconto de 10%. Para os matemáticos lá fora, isso é 45 de 450. Tanto para ser enfático Ed (na) Ele me pressionou na primeira vez para comprar lentes de lá enquanto eu tinha um par na mão. Somos estudantes, não tenho dinheiro saindo do meu back-end e adoraria dar a eles outra chance, mas honestamente, eles são muito caros e isso é apenas a receita - muito menos os óculos que eles vendem.

    Resposta do proprietário :
    Hello Nehal, At A&F opticians we strive to provide the best of product and service in all price ranges to fit every budget. We encourage our customers to review us with their experience so we may exceed their expectations, we apologize we were not able to meet your expectation and we empathize with your situation. we will refrain from sharing personal information related to your order here, however, Our records indicate the frame was not purchased with us, rather only the lenses were. As you are aware your prescription is quite high and not a common one, it requires being custom ordered. We do not charge extra for warranties on our product as we stand by it, however, our warranties do not cover loss or damage, rather they cover defects of any sort. Your situation was explained over a phone call and thus we were not able to give you the best of options other than what was requested by you, which would be a replacement of the custom made lenses. kindly visit our physical location and ask for a manager to help assist in resolving your situation amicably. Furthermore, we will not respond to false and rudimentary allegations regarding the respect amongst our staff and work environment. (Traduzido pelo Google) Olá Neal, Na ótica A&F, nos esforçamos para fornecer o melhor produto e serviço em todas as faixas de preço para caber em todos os orçamentos. Incentivamos nossos clientes a nos avaliar com sua experiência para que possamos superar suas expectativas, pedimos desculpas por não termos conseguido atender às suas expectativas e sentimos empatia por sua situação. nos absteremos de compartilhar informações pessoais relacionadas ao seu pedido aqui, no entanto, nossos registros indicam que a armação não foi comprada conosco, apenas as lentes foram. Como você sabe, sua receita é bastante alta e não é comum, ela requer um pedido personalizado. Não cobramos extra por garantias em nosso produto, pois as mantemos, no entanto, nossas garantias não cobrem perdas ou danos, mas cobrem defeitos de qualquer tipo. A sua situação foi explicada através de um telefonema e desta forma não conseguimos dar-lhe a melhor opção para além da que nos foi solicitada por si, que seria a substituição das lentes feitas à medida. Por favor, visite nosso endereço físico e solicite um gerente para ajudá-lo a resolver sua situação amigavelmente. Além disso, não responderemos a alegações falsas e rudimentares sobre o respeito entre nossa equipe e ambiente de trabalho.

  • Avatar Ammara.h
    5 / 5
    19/12/2019 à 23:30

    The staff was super friendly. They helped me pick out glasses and gave tips on what frame would suit my face. Excellent service overall. (Traduzido pelo Google) A equipe foi super amigável. Eles me ajudaram a escolher os óculos e deram dicas de qual armação ficaria bem no meu rosto. Excelente serviço em geral.

  • Avatar Andreas.
    1 / 5
    09/06/2020 à 14:26

    I understand that the store has to be closed due to covid-19 measures, but you could have provided a way of communication for the customers that have paid for products. You havent even listened to your voicemails the last month and a half. Extremely disapointed with your unprofessional behavior. Definitely never coming back, and will avoid at all costs in the future. (Traduzido pelo Google) Entendo que a loja deve estar fechada devido a medidas de covid-19, mas você poderia ter fornecido uma forma de comunicação para os clientes que pagaram pelos produtos. Você nem ouviu suas mensagens de voz no último mês e meio. Extremamente desapontado com seu comportamento não profissional. Definitivamente, nunca mais voltarei e evitarei a todo custo no futuro.

    Resposta do proprietário :
    Hello Andreas, Hope you are well and keeping safe. I am extremely sorry for not communicating whilst we were closed due to Covid. Unfortunately we lost all our staff during this period. We have reopened the store on September 14th, 2020. We are reaching out to all previous clients to resolve everyones problems. Please reach out to me by emailing mujahid@afyork.com. (Traduzido pelo Google) Olá Andreas, Espero que você esteja bem e se protegendo. Lamento muito não ter me comunicado enquanto estávamos fechados devido à Covid. Infelizmente perdemos toda nossa equipe nesse período. Reabrimos a loja em 14 de setembro de 2020. Estamos entrando em contato com todos os clientes anteriores para resolver os problemas de todos. Entre em contato comigo pelo e-mail mujahid@afyork.com.

  • Avatar Alison.i
    2 / 5
    17/04/2017 à 15:37

    Hard to say, because it's my first experience at an optician, but I found they tried very hard to up-sell lenses and frames that were out of my budget. When I began the appointment, the staff said that with my insurance coverage, I could get a pair of frames with prescription lenses and a pair of prescription sunglasses at half off, all of which would like be covered by my plan. Upon choosing frames and looking at sunglasses, my total (after insurance coverage, i.e., what I would be paying) was ~$500! I immediately nixed the sunglasses and asked to see more budget friendly frames. Even with a pair of lower end frames and basic lenses, it still wasn't covered by my insurance ($400). Disappointed at the prices and how hard they tried to push me above my budget (Traduzido pelo Google) Difícil dizer, porque é minha primeira experiência em uma ótica, mas descobri que eles se esforçaram muito para vender lentes e armações que estavam fora do meu orçamento. Quando comecei a consulta, a equipe disse que, com a cobertura do meu seguro, eu poderia comprar uma armação com lentes graduadas e um par de óculos graduados pela metade do preço, que gostariam de estar cobertos pelo meu plano. Ao escolher as armações e olhar os óculos de sol, meu total (após a cobertura do seguro, ou seja, o que eu pagaria) foi de ~ $ 500! Eu imediatamente neguei os óculos de sol e pedi para ver armações mais econômicas. Mesmo com um par de armações de ponta e lentes básicas, ainda não estava coberto pelo meu seguro ($ 400). Decepcionado com os preços e com o quanto eles tentaram me empurrar acima do meu orçamento

    Resposta do proprietário :
    Hello Alison Milan, Thank you for reviewing us. At A&F Opticians, we strive to provide designer product of all ranges at lower prices, the offer you were referring to which is 15% off the initial pair and 50% off the second is a never heard of deal on premium product that we are offering right now, on which we deduct an additional amount covered by your insurance plan. We offer budget options that would be fully covered under your insurance coverage, however options in this range are limited. We invite you to visit us and check out these options and more and we guarantee you will not be disappointed with what we have to offer you. Kindly contact us at the earliest so you don't miss out on the offer. All standard upgrade options on lenses are recommended by our trained consultants, however, it is up to you to decide what is important to your lifestyle. (Traduzido pelo Google) Olá Alison Milan, Obrigado por nos avaliar. Na A&F Opticians, nos esforçamos para fornecer produtos de design de todas as faixas a preços mais baixos, a oferta a que você se referiu, de 15% de desconto no par inicial e 50% de desconto no segundo, é um negócio nunca ouvido falar em produtos premium que estamos oferecendo agora, sobre o qual deduzimos um valor adicional coberto pelo seu plano de seguro. Oferecemos opções de orçamento que seriam totalmente cobertas pela sua cobertura de seguro, no entanto, as opções nessa faixa são limitadas. Convidamos você a nos visitar e conferir essas opções e muito mais e garantimos que não ficará desapontado com o que temos para lhe oferecer. Por favor, entre em contato conosco o mais rápido possível para não perder a oferta. Todas as opções de atualização padrão em lentes são recomendadas por nossos consultores treinados, no entanto, cabe a você decidir o que é importante para o seu estilo de vida.

  • Avatar Jay.
    5 / 5
    04/04/2017 à 17:20

    The staff was very polite with great customer service. They answered all my questions professional and effectively. My sales person (Saleem) was very nice and helpful. Would recommend A&F Opticians to friends and family. (Traduzido pelo Google) A equipe foi muito educada com ótimo atendimento ao cliente. Eles responderam todas as minhas perguntas de forma profissional e eficaz. Minha pessoa de vendas (Saleem) foi muito simpática e prestativa. Recomendaria A&F Oculistas para amigos e familiares.

  • Avatar John.n
    2 / 5
    04/04/2018 à 20:13

    Finally got my glasses fixed - not from A & F but my original optometrist in the west end. I went to A & F because they are convenient (on campus) & I ended up with a prescription that hurt my eyes and caused headaches. I went back to them, got a second prescription, and changed the lenses - this was out of pocket since my insurance would no longer cover this & A & F wasn't willing to change anything at this point. The prescription still wasn't right. At that point I cut my losses with them & went back to my original eye-doctor. At least I could use the frames from A & F, but clearly they did not get my prescription right. My overall impression is that they are more interested in pushing a product on you than the health of your eyes. (Traduzido pelo Google) Finalmente consertei meus óculos - não da A & F, mas do meu optometrista original no extremo oeste. Fui ao A & F porque eles são convenientes (no campus) e acabei com uma receita que machucou meus olhos e causou dores de cabeça. Voltei para eles, peguei uma segunda receita e troquei as lentes - isso estava fora do bolso, já que meu seguro não cobriria mais isso e a A & F não estava disposta a mudar nada neste momento. A receita ainda não estava certa. Nesse ponto, cortei minhas perdas com eles e voltei ao meu oftalmologista original. Pelo menos eu poderia usar os quadros de A & F, mas claramente eles não acertaram minha receita. Minha impressão geral é que eles estão mais interessados ​​em empurrar um produto para você do que na saúde de seus olhos.

    Resposta do proprietário :
    Hello John, We are dissapointed we couldn’t meet and exceed your expectations. A&F Opticians aims to provide the best of service to its clients. Our eye doctors operate as private contractors as per the law and will issue prescriptions based on their training and professional judgement. As a company we go above and beyond in providing a no cost recheck if there is a non adapt issue to a prescription and will replace your lenses at no cost one time. We take the health of your eyes and vision seriously and will not push product, our recommendations are solely based on a patient’s needs and after having consulted with the patient. If there is anything we can do to make your experience better, please do let us know. (Traduzido pelo Google) Olá john, Estamos desapontados por não termos conseguido atender e superar suas expectativas. A&F Ópticas tem como objetivo prestar o melhor serviço aos seus clientes. Nossos oftalmologistas operam como contratados privados de acordo com a lei e emitirão prescrições com base em seu treinamento e julgamento profissional. Como empresa, vamos além ao fornecer uma nova verificação gratuita se houver um problema de não adaptação a uma receita e substituiremos suas lentes gratuitamente uma vez. Levamos a sério a saúde dos seus olhos e visão e não forçaremos o produto, nossas recomendações são baseadas exclusivamente nas necessidades do paciente e após consulta com o paciente. Se houver algo que possamos fazer para melhorar sua experiência, informe-nos.

  • Avatar Jen.
    1 / 5
    16/09/2018 à 12:13

    Do not recommend this place. The receptionist is not friendly. The service is wack. It's all about money. My lenses are not clear. And when I asked the receptionist about it. She said that's how they should be. Till today they are not clear. To get them fixed, I need to pay extra money she said "the receptionist". While it is their own fault for making my glasses that way. Don't waste your time at this place. Go to Glass Monocle Eyecare. You will not regret! (Traduzido pelo Google) Não recomendo este lugar. A recepcionista não é simpática. O serviço é maluco. É tudo sobre dinheiro. Minhas lentes não estão claras. E quando perguntei à recepcionista sobre isso. Ela disse que é assim que eles deveriam ser. Até hoje não estão claros. Para consertá-los, preciso pagar um dinheiro extra, ela disse "a recepcionista". Embora a culpa seja deles por fazer meus óculos dessa maneira. Não perca seu tempo neste lugar. Vá para Glass Monocle Eyecare. Você não vai se arrepender!

    Resposta do proprietário :
    Hello Jen T, Thank you for taking the time to reach out, we are disappointed that you did not have the best of experience with our service team and would like to know more about your experience so we can make it right. All custom eyeglasses made at A&F go through a 10 step stringent verification and safety process to ensure your eyewear is made perfect in accordance with the eyewear industry regulations and to the doctors prescription. Our service goes above and beyond in guaranteeing your prescription for a full 60 day period within which any changes in prescription will entitle you to a NO COST replacement of your lenses and a NO COST eye exam. Please ask for a manager so we may understand your case better and see how we can assist you in resolving your concern. (Traduzido pelo Google) Olá Jen T, Obrigado por reservar um tempo para entrar em contato, estamos desapontados por você não ter tido a melhor experiência com nossa equipe de atendimento e gostaríamos de saber mais sobre sua experiência para que possamos corrigi-la. Todos os óculos personalizados feitos na A&F passam por um rigoroso processo de verificação e segurança de 10 etapas para garantir que seus óculos sejam perfeitos de acordo com os regulamentos da indústria de óculos e com a prescrição médica. Nosso serviço vai além ao garantir sua prescrição por um período completo de 60 dias, dentro do qual qualquer alteração na prescrição lhe dará direito a uma substituição SEM CUSTO de suas lentes e a um exame oftalmológico SEM CUSTO. Por favor, peça um gerente para que possamos entender melhor o seu caso e ver como podemos ajudá-lo a resolver sua preocupação.

  • Avatar baka.a
    4 / 5
    22/03/2019 à 02:27

    Staff were friendly, Doctor was good, and pricing for the quality is great. Wait time on the glasses could have been better but not really a big problem to me. (Traduzido pelo Google) Os funcionários foram simpáticos, o médico era bom e o preço pela qualidade é ótimo. O tempo de espera nos óculos poderia ter sido melhor, mas não é realmente um grande problema para mim.

    Resposta do proprietário :
    Hello Baka Baka, thank you for taking the time to tell us about your experience, we strive to provide the best quality and service to our family of customers, if there is any possibility for us to speed up your order, rest assured, we are on top of it. Processing times vary based on complexity of prescriptions and customization of lenses, we however strive to deliver before the time frame provided. If there is anything at all we can do to make your experience a 5 ⭐️ Do let us know and we will make it happen (Traduzido pelo Google) Olá Baka Baka, obrigado por dedicar um tempo para nos contar sobre sua experiência, nos esforçamos para oferecer a melhor qualidade e atendimento à nossa família de clientes, se houver alguma possibilidade de agilizarmos seu pedido, fique tranquilo, estamos no topo disso. Os tempos de processamento variam de acordo com a complexidade das prescrições e personalização das lentes, no entanto, nos esforçamos para entregar antes do prazo fornecido. Se houver algo que possamos fazer para tornar sua experiência um 5 ⭐️ Informe-nos e faremos isso acontecer

  • Avatar Jayna.e
    5 / 5
    24/04/2017 à 23:10

    The staff are very knowledgable and friendly! I love that I am able to get free adjustments on my glasses since I bought with them and they were able to find me something within my budget! (Traduzido pelo Google) A equipe é muito qualificada e amigável! Adoro poder fazer ajustes gratuitos nos meus óculos desde que comprei com eles e eles conseguiram encontrar algo dentro do meu orçamento!

  • Avatar Melissa.l
    2 / 5
    14/11/2019 à 20:11

    Quit after 2 days. The trainer was very disrespectful and spoke to me in a condescending manner. It was not until 3 customers shouted at the trainer for the way she was treating me in front of them; I decided I too had enough. (Traduzido pelo Google) Saia depois de 2 dias. O treinador foi muito desrespeitoso e falou comigo de maneira condescendente. Não foi até que 3 clientes gritaram com o treinador pela maneira como ela estava me tratando na frente deles; Eu decidi que eu também tinha o suficiente.

    Resposta do proprietário :
    Hello Melissa, It is unfortunate that you felt you had such an experience, we have investigated the matter and have confirmed with the patients and staffing at the time that what transpired does not line up with your claim. However, we do wish you all the best in your future position. (Traduzido pelo Google) Olá Melissa, É lamentável que você tenha sentido que teve tal experiência, investigamos o assunto e confirmamos com os pacientes e funcionários na época que o que aconteceu não está de acordo com sua reclamação. No entanto, desejamos-lhe tudo de bom em sua posição futura.

  • Avatar Armin.a
    5 / 5
    03/06/2019 à 17:33

    I’ve been getting my glasses and contact lenses from here for 3 years and they are very high quality when compared to other opticians. Staff is nice, especially Seyedeh who is very helpful and friendly. (Traduzido pelo Google) Eu compro meus óculos e lentes de contato aqui há 3 anos e eles são de altíssima qualidade quando comparados a outros oftalmologistas. A equipe é simpática, especialmente Seyedeh, que é muito simpática e prestativa.

  • Avatar Charles..
    2 / 5
    10/04/2018 à 13:25

    Pretty much one of the worst places to get your glasses from. Only went because it was convenient. I bought a pair from them and the services they charge for is insane. I tried to ask for my PD on the phone (Pupillary Distance) however they said they would have to charge me $40 Bucks for it. I read that in the Ontario College of Opticians that you have to tell the client their info. They do give you your perscription in an email, however they omit the P.D. The next pair I got was from a different company and they just told me straight up what my P.D. was no charge no complications. Also if eyewear cost $400+. I'm spending it on a company that wont upsell or has a good rep. ----------------------------------------- RESPONSE: Thank you for clarifying that the PD is not part of the perscription. I would also like to know what that "liability" be? What would the $40 dollar charge cover when I ask for the PD? If the PD is based on the lenses, correct me if I'm wrong. PD does not change at all when one is a full grown adult. You had it on file and apparently the liability of idk whatever reason that may be requires me to pay $40 bucks. So when you said that it is "company policy" to charge a minimal fee of $40 it is only for your company? I went to another legally licensed Ontario Optician and they gave me my PD for free. Thank you for the justification of this review. (Traduzido pelo Google) Praticamente um dos piores lugares para obter seus óculos. Só fui porque era conveniente. Eu comprei um par deles e os serviços que eles cobram são insanos. Tentei pedir meu PD por telefone (distância pupilar), mas eles disseram que teriam que me cobrar $ 40 dólares por isso. Eu li isso no Ontario College of Opticians que você deve informar ao cliente suas informações. Eles fornecem sua inscrição em um e-mail, mas omitem o P.D. O próximo par que recebi era de uma empresa diferente e eles apenas me disseram diretamente o que meu P.D. foi sem custo sem complicações. Além disso, se os óculos custarem $ 400 ou mais. Estou gastando em uma empresa que não vende mais ou tem uma boa reputação. ----------------------------------------- RESPOSTA: Obrigado por esclarecer que o PD não faz parte da prescrição. Também gostaria de saber o que é essa "responsabilidade"? O que a cobrança de $ 40 cobriria quando eu pedisse o PD? Se o PD for baseado nas lentes, me corrija se eu estiver errado. A DP não muda nada quando a pessoa é adulta. Você o tinha arquivado e, aparentemente, a responsabilidade de idk, seja qual for o motivo, exige que eu pague $ 40 dólares. Então, quando você disse que é "política da empresa" cobrar uma taxa mínima de $ 40, é apenas para sua empresa? Procurei outro oftalmologista legalmente licenciado em Ontário e eles me deram meu PD de graça. Obrigado pela justificativa desta revisão.

    Resposta do proprietário :
    Hello Charles, our records indicate you had purchased a pair of eyeglasses in 2017. Your review is based on a measurement that a licensed optician must take when creating your custom pair of eyeglasses. You are correct in saying that the college of Opticians requires this measurement to be provided upon request, however, It is at the liability of the optician to provide this measurement since your new pair is not being made with us, it is company policy that a minimal service fee is charged for the service and to maintain record of the measurement being provided to you if in the future the eyeglasses you purchase elsewhere were not made to the correct measurement. The college also dictates that a licensed optician should take the measurement when making the glasses, so you will not require this measurement if you are having them made by a legally licensed individual as they must retake it. We do not omit the PD from your prescription as it was never part of it, a prescription is issued by an optometrist during an eye exam and a measurement is taken by an optician prior to making your vision aid. If you are unhappy with your eyeglass purchase from 2017, we will be happy to assist you. (Traduzido pelo Google) Olá Charles, nossos registros indicam que você comprou um par de óculos em 2017. Sua avaliação é baseada em uma medida que um oftalmologista licenciado deve fazer ao criar seu par de óculos personalizado. Você está correto em dizer que o colégio de óticas exige que essa medição seja fornecida mediante solicitação, no entanto, é de responsabilidade do oftalmologista fornecer essa medição, pois seu novo par não está sendo feito conosco, é política da empresa que um uma taxa de serviço mínima é cobrada pelo serviço e para manter o registro da medição fornecida a você se, no futuro, os óculos que você comprar em outro lugar não forem feitos com a medição correta. A faculdade também determina que um oftalmologista licenciado deve fazer a medição ao fazer os óculos, portanto, você não precisará dessa medição se for feita por um indivíduo legalmente licenciado, pois eles devem refazê-la. Não omitimos o PD da sua receita, pois nunca fez parte dela, uma receita é emitida por um optometrista durante um exame oftalmológico e uma medição é feita por um oftalmologista antes de fazer seu auxílio de visão. Se você não estiver satisfeito com sua compra de óculos de 2017, teremos prazer em ajudá-lo.

  • Avatar Rocco.i
    5 / 5
    22/10/2019 à 16:16

    As always, had a great experience at A&F. Ashley was kind, knowledgeable and informed about the products at A&F. Highly recommend visiting her if you are in need of glasses. (Traduzido pelo Google) Como sempre, tive uma ótima experiência na A&F. Ashley foi gentil, conhecedora e informada sobre os produtos da A&F. Recomendo visitá-la se precisar de óculos.

  • Avatar Golnaz.b
    5 / 5
    22/06/2022 à 20:19

    Was very pleased with the doctor and staff. They all were very polite and efficient Keep up the good work (Traduzido pelo Google) Gostei muito do médico e da equipe. Todos foram muito educados e eficientes Mantenha o bom trabalho

    Resposta do proprietário :
    Your support means the world to us! Thank you for choosing us. Hope to have you again soon. (Traduzido pelo Google) Seu apoio significa o mundo para nós! Obrigado por nos escolher. Espero tê-lo novamente em breve.

  • Avatar S.a
    1 / 5
    27/08/2018 à 15:45

    got a pair of glasses a couple of years ago, chose the "best" lenses but after 2 years of occasionally wearing, the lenses are so scratched and not usable anymore. I was told by another store that the lenses were very poor quality. (Traduzido pelo Google) comprei um par de óculos há alguns anos, escolhi as "melhores" lentes, mas depois de 2 anos de uso ocasional, as lentes estão muito arranhadas e não podem mais ser usadas. Outra loja me disse que as lentes eram de péssima qualidade.

    Resposta do proprietário :
    Hello S Vaughan, thank you for taking the time to tell us about your experience. At A&F Opticians, we believe in providing our clientele with only the best of quality product, dealing with lens manufacturers such as Nikon, Essilor, Hoya, Zeiss etc. Most manufacturers provide a one year manufacturers warranty against lens quality (includes material and coatings). Wear and tear from regular use after a two year period and accidental damage are not part of the warranty coverage. However, at A&F we go above and beyond in ensuring you are satisfied with your purchase and will always provide you replacement options at reasonable costs when a product has surpassed its warranty period. Should you require further assistance, do not hesitate to ask for a manager who can assist with your query. (Traduzido pelo Google) Olá S Vaughan, obrigado por nos contar sobre sua experiência. Na A&F Opticians, acreditamos em fornecer aos nossos clientes apenas o melhor produto de qualidade, lidando com fabricantes de lentes como Nikon, Essilor, Hoya, Zeiss etc. A maioria dos fabricantes oferece garantia de um ano contra a qualidade da lente (inclui material e revestimentos) . Desgaste devido ao uso regular após um período de dois anos e danos acidentais não fazem parte da cobertura da garantia. No entanto, na A&F, vamos além para garantir que você esteja satisfeito com sua compra e sempre forneceremos opções de substituição a custos razoáveis ​​quando um produto ultrapassar seu período de garantia. Caso necessite de mais assistência, não hesite em pedir um gerente que possa ajudá-lo com sua consulta.

  • Avatar Alex.i
    5 / 5
    17/04/2017 à 20:06

    I came in here multiple times, and was assisted by Meesha and Ed. They were very professional and informative. Had an overall great experience getting my contacts lens here. Highly recommended. (Traduzido pelo Google) Eu vim aqui várias vezes e fui ajudado por Meesha e Ed. Eles foram muito profissionais e informativos. Tive uma ótima experiência geral recebendo minhas lentes de contato aqui. Altamente recomendado.

  • Avatar Emilio..
    1 / 5
    01/06/2018 à 00:04

    They're very good at giving fake apologies only to defend themselves when they're blatantly wrong. Not even going to bother putting my situation on here, they'll only pretend it wasn't their fault. Don't buy glasses here if you want a half decent service and proper documentation. You won't find it here. (Traduzido pelo Google) Eles são muito bons em dar desculpas falsas apenas para se defender quando estão flagrantemente errados. Nem vou me incomodar em colocar minha situação aqui, eles só vão fingir que não foi culpa deles. Não compre óculos aqui se quiser um serviço meio decente e documentação adequada. Você não vai encontrar aqui.

    Resposta do proprietário :
    Hello Emilio, We are disappointed we were unable to meet your expectations. We were under the understanding that you were happy with your two pair purchase that we helped you with. We had billed the insurance provider with the information you had provided us with upon purchase and we also provided you information about the response from the insurance provider prior to your purchase. We go above and beyond to ensure we bill directly on your behalf so you do not have to go through the hassle of doing it yourself, however, it is out of our control if the insurance provider does not pay out based on the coverage information you provide us. After delivery of your glasses we are unable to refund a tendered transaction from 21 days prior and submit additional claims thus we provided you an additional receipt that you could provide to your insurance provider for reimbursement. (Traduzido pelo Google) Olá Emílio, Ficamos desapontados por não termos conseguido atender às suas expectativas. Entendemos que você ficou feliz com a compra de dois pares com a qual o ajudamos. Cobramos o provedor de seguros com as informações que você nos forneceu no momento da compra e também fornecemos informações sobre a resposta do provedor de seguros antes de sua compra. Nós vamos além para garantir que cobramos diretamente em seu nome, para que você não tenha que passar pelo incômodo de fazer isso sozinho, no entanto, está fora de nosso controle se o provedor de seguros não pagar com base nas informações de cobertura que você nos forneça. Após a entrega de seus óculos, não podemos reembolsar uma transação proposta de 21 dias antes e enviar reivindicações adicionais, portanto, fornecemos a você um recibo adicional que você pode fornecer ao seu provedor de seguro para reembolso.

  • Avatar mike.h
    1 / 5
    28/09/2019 à 21:18

    Joanne tries so hard to be nice... but some ppl are just not nice.. and it just gives me a wired feeling which is she hates me but has to smile a little. Giving me goose bumps.... while experience was bad. (Traduzido pelo Google) Joanne se esforça tanto para ser legal... mas algumas pessoas simplesmente não são legais... e isso me dá uma sensação de que ela me odeia, mas tem que sorrir um pouco. Dando-me arrepios .... enquanto a experiência era ruim.

  • Avatar Yasaman.a
    1 / 5
    28/03/2019 à 15:00

    Total waste of time and money!!! They prescribed me contact lenses that I wasn't able to see with them at all. After weeks of wasting my time, they asked me to contact my old doctor and get the correct prescription from him so they can order the contact lenses with that prescription! Very disappointed with everything about this place!!! (Traduzido pelo Google) Desperdício total de tempo e dinheiro!!! Eles me prescreveram lentes de contato que eu não conseguia enxergar com eles. Depois de semanas perdendo meu tempo, eles me pediram para entrar em contato com meu antigo médico e obter dele a receita correta para que pudessem solicitar as lentes de contato com essa receita! Muito decepcionado com tudo sobre este lugar!!!

    Resposta do proprietário :
    Hello Yasaman, Thank You for taking the time to tell us about your experience. After further looking in to your situation, we have to reiterate that in every case, our clinic will request an old Prescription or pair of eyeglasses for the eye doctor to compare and maintain a medical history. All eye doctor prescriptions are issued based on a comprehensive eye exam that includes a subjective portion which relies on a patients response, Our independent doctors of optometry offer "no charge" Rechecks within a 60 Day period if there are any prescriptions related concerns. For more info on what an eye exam includes, please visit: https://www.collegeoptom.on.ca/public/complaints/patient-relations/what-to-expect-during-an-optometric-exam/ (Traduzido pelo Google) Olá Yasaman, Obrigado por reservar um tempo para nos contar sobre sua experiência. Depois de analisar melhor a sua situação, reiteramos que, em todos os casos, nossa clínica solicitará uma receita antiga ou um par de óculos para o oftalmologista comparar e manter um histórico médico. Todas as prescrições do oftalmologista são emitidas com base em um exame oftalmológico abrangente que inclui uma parte subjetiva que depende da resposta do paciente. Nossos médicos oftalmologistas independentes oferecem verificações "sem custo" dentro de um período de 60 dias se houver alguma preocupação relacionada às prescrições. Para obter mais informações sobre o que inclui um exame oftalmológico, visite: https://www.collegeoptom.on.ca/public/complaints/patient-relations/what-to-expect-during-an-optometric-exam/

  • Avatar Barb.a
    5 / 5
    30/07/2018 à 17:35

    Customer Service Satisfaction 110% the service was exceptional, from the friendly smile, knowledgeable information and professional service, I was very impressed, they really took the time with me and did not rush the service. I would highly recommend A&F Opticians. (Traduzido pelo Google) Satisfação do Atendimento ao Cliente 110% o atendimento foi excepcional, desde o sorriso amigável, informações conhecedoras e atendimento profissional, fiquei muito impressionado, eles realmente dedicaram tempo comigo e não apressaram o serviço. Eu recomendo a A&F Opticians.

    Resposta do proprietário :
    Thank You Barb, we are ecstatic to know you had an exceptional experience. At A&F Opticians we strive to provide you the best. If there is anything we can do to make your experience a 6 Star experience, please do let us know. (Traduzido pelo Google) Obrigado Barb, estamos em êxtase em saber que você teve uma experiência excepcional. Na A&F Opticians, nos esforçamos para oferecer a você o melhor. Se houver algo que possamos fazer para tornar sua experiência uma experiência de 6 estrelas, informe-nos.

  • Avatar Sarah.p
    5 / 5
    04/06/2019 à 14:08

    I honestly like the service here. They always let you know the best deals available. Literally the only place I've been for my eyes since I've come to Canada. It's pretty good. (Traduzido pelo Google) Sinceramente, gosto do serviço aqui. Eles sempre informam as melhores ofertas disponíveis. Literalmente, o único lugar em que estive para meus olhos desde que vim para o Canadá. É muito bom.

  • Avatar Barb.h
    5 / 5
    05/12/2019 à 15:19

    Great selection and service - if you can't decide, Ashley has a gift for choosing the right frames for your face. Been using A & F for years! (Traduzido pelo Google) Ótima seleção e serviço - se você não consegue decidir, Ashley tem o dom de escolher as armações certas para o seu rosto. Uso A&F há anos!

  • Avatar Fallon.a
    1 / 5
    31/03/2019 à 13:50

    Store is way overpriced, the staff are rude and look like they wanna take your money. Any who comes here is asking to have a bad day or get ripped off, or maybe both. Please stay away for your own good!🤚🏻👎🏼👎🏼👎🏼❌❌🚫 (Traduzido pelo Google) A loja é muito cara, os funcionários são rudes e parecem querer pegar seu dinheiro. Qualquer um que vem aqui está pedindo para ter um dia ruim ou ser roubado, ou talvez ambos. Por favor, fique longe para o seu próprio bem! 🤚🏻👎🏼👎🏼👎🏼❌❌🚫

  • Avatar Jyoti.i
    5 / 5
    02/10/2019 à 15:58

    I really enjoyed my experience there, Ashley was really helpful when I had to pick my contacts, she made sure I knew all the information I needed to know. (Traduzido pelo Google) Gostei muito da minha experiência lá, Ashley foi muito útil quando tive que escolher meus contatos, ela garantiu que eu soubesse todas as informações que precisava saber.

  • Avatar Moira.c
    5 / 5
    25/02/2022 à 15:27

    I always receive great service from the friendly staff here totally recommended! (Traduzido pelo Google) Eu sempre recebo um ótimo serviço da simpática equipe aqui totalmente recomendado!

    Resposta do proprietário :
    Hello Moira, Thank you for being our valued customer. We are so grateful for the pleasure of serving you and we look forward to serve you again. Regards A&F Opticians (Traduzido pelo Google) Olá Moira, Obrigado por ser nosso cliente valioso. Agradecemos imensamente o prazer em atendê-lo e esperamos atendê-lo novamente. Cumprimentos Óticas A&F

  • Avatar Kay.a
    5 / 5
    28/10/2021 à 14:23

    I have always been more than satisfied with their services. The level of customer service is beyond 5 ⭐️ Thank you 🙏🏻 (Traduzido pelo Google) Sempre fiquei mais do que satisfeito com seus serviços. O nível de serviço ao cliente é superior a 5 ⭐️ Obrigado 🙏🏻

    Resposta do proprietário :
    Hello Kay, Thank you for being our valued customer. We are so grateful for the pleasure of serving you and we look forward to serve you again. Regards A&F Opticians (Traduzido pelo Google) Olá Kay, Obrigado por ser nosso cliente valioso. Agradecemos imensamente o prazer em atendê-lo e esperamos atendê-lo novamente. Cumprimentos Óticas A&F

  • Avatar Aliza.u
    5 / 5
    17/03/2022 à 18:46

    BEST PLACE EVER! The staff here are so kind and the doctor is so sweet! 10/10! (Traduzido pelo Google) MELHOR LUGAR DE TODOS! A equipe aqui é tão gentil e o médico é tão doce! 10/10!

    Resposta do proprietário :
    Hi Aliza, A&F would like to thank awesome customers like you for your amazing support! You rock! (Traduzido pelo Google) Olá Aliza, A A&F gostaria de agradecer a clientes incríveis como você por seu apoio incrível! Você é demais!

  • Avatar M...
    5 / 5
    02/03/2020 à 13:42

    Owner and team was absolutely fantastic with the level of patience and service! Very efficient and understanding of customer's needs and I look forward to visiting the team in the near future! (Traduzido pelo Google) O proprietário e a equipe foram absolutamente fantásticos com o nível de paciência e serviço! Muito eficiente e compreensivo com as necessidades do cliente e estou ansioso para visitar a equipe em um futuro próximo!

  • Avatar Skye.i
    5 / 5
    17/04/2017 à 18:24

    Amazing staff always helping me when I need to fix my glasses! Always good vibes when you go in. Best glasses place in Toronto! (Traduzido pelo Google) Equipe incrível sempre me ajudando quando preciso consertar meus óculos! Sempre boas vibrações quando você entra. Melhor lugar para óculos em Toronto!

  • Avatar Logan.o
    5 / 5
    30/09/2019 à 18:22

    Service was efficient and I received a new set of lenses for a fraction of the price I would have paid another optical store (Traduzido pelo Google) O serviço foi eficiente e recebi um novo conjunto de lentes por uma fração do preço que pagaria em outra ótica

  • Avatar Tanishka.a
    5 / 5
    11/10/2019 à 03:08

    Great Service here! Ashley did a great job helping & guiding me through out my whole process. (Traduzido pelo Google) Ótimo serviço aqui! Ashley fez um ótimo trabalho me ajudando e me guiando durante todo o meu processo.

  • Avatar Roxanne.a
    5 / 5
    23/11/2017 à 21:00

    Ed was super helpful and offered excellent customer service. He knew exactly the kind of glasses that suited my face and gave me great suggestions! (Traduzido pelo Google) Ed foi super prestativo e ofereceu um excelente atendimento ao cliente. Ele sabia exatamente o tipo de óculos que combinava com meu rosto e me deu ótimas sugestões!

  • Avatar Ahmet.u
    5 / 5
    06/03/2017 à 19:01

    Very friendly service and great people! Helped me recover from my eye infection and also get new glasses. (Traduzido pelo Google) Atendimento muito simpático e ótimas pessoas! Ajudou-me a recuperar da minha infecção ocular e também a comprar novos óculos.

  • Avatar Rory.u
    5 / 5
    22/07/2019 à 20:41

    It was a great experience, Joanne was super helpful with my selection of contacts, she was also very knowledgeable. (Traduzido pelo Google) Foi uma ótima experiência, Joanne foi super prestativa com minha seleção de contatos, ela também era muito experiente.

  • Avatar Patricia.a
    4 / 5
    01/08/2019 à 21:51

    Very kinda and helpful staff, but I only wish there was more of a selection of different frames in a more reasonable price range. (Traduzido pelo Google) Pessoal muito gentil e prestativo, mas eu só gostaria que houvesse mais uma seleção de quadros diferentes em uma faixa de preço mais razoável.

  • Avatar Isaac.m
    3 / 5
    16/10/2019 à 14:33

    This company posts incorrect open hours, including on their voicemail, so don't listen to them. They didn't give me the sale price when I ordered glasses. (Traduzido pelo Google) Esta empresa publica horários de funcionamento incorretos, inclusive no correio de voz, portanto, não os ouça. Eles não me deram o preço de venda quando pedi os óculos.

    Resposta do proprietário :
    Hello Isaac, we’re disappointed we couldn’t meet your expectations, our hours of business are 10am to 6:30pm, the staff in store are not allowed to open doors before the start of business day as per company regulations, unless an appointment was set up for a special circumstance before or after business hours. We hope you are satisfied with your purchase and if there is anything we can do to change your experience, feel free to reach out to our management. (Traduzido pelo Google) Olá Isaac, estamos desapontados por não termos correspondido às suas expectativas, nosso horário de funcionamento é das 10h às 18h30, o pessoal da loja não pode abrir as portas antes do início do dia útil de acordo com os regulamentos da empresa, a menos que seja agendado foi configurado para uma circunstância especial antes ou depois do horário comercial. Esperamos que você esteja satisfeito com sua compra e, se houver algo que possamos fazer para mudar sua experiência, sinta-se à vontade para entrar em contato com nossa gerência.

  • Avatar Irene.w
    5 / 5
    13/07/2019 à 11:29

    Customer service 100%. Very professional and highly recommend for your eye care. (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente 100%. Muito profissional e altamente recomendado para seus cuidados com os olhos.

  • Avatar Narmin.a
    1 / 5
    05/02/2018 à 05:20

    God damn!!! Such a big lier and cheater. Don’t step inside the store. There is a big big big trap for your money. I wonder how he can eat the poor students money☹️☹️☹️☹️ (Traduzido pelo Google) Maldito!!! Um grande mentiroso e trapaceiro. Não entre na loja. Há uma grande armadilha para o seu dinheiro. Eu me pergunto como ele pode comer o dinheiro dos pobres alunos☹️☹️☹️☹️

    Resposta do proprietário :
    Hello Narmin, thank you for reviewing us. Kindly do not to take the lord’s name in vain on the review platform. Our system indicates that you are not a patient of ours nor have any previous or outstanding orders, kindly contact us if you had an experience with an individual working for us that you are not satisfied with and we will strive to make it right. Furthermore, we cater to all budgets and pricing based on what our patients require and ask us for including a complete pair of eyeglasses covered entirely under the York University health plan. (Traduzido pelo Google) Olá Narmin, obrigado por nos avaliar. Por favor, não use o nome do senhor em vão na plataforma de avaliação. Nosso sistema indica que você não é um paciente nosso nem tem nenhum pedido anterior ou pendente, por favor, entre em contato conosco se você teve uma experiência com um indivíduo trabalhando para nós com a qual você não está satisfeito e nos esforçaremos para corrigi-lo. Além disso, atendemos a todos os orçamentos e preços com base no que nossos pacientes exigem e solicitamos a inclusão de um par de óculos completo coberto inteiramente pelo plano de saúde da Universidade de York.

  • Avatar Rashneel.a
    5 / 5
    07/02/2020 à 22:04

    Very awesome service, Joanne explained all the options well and was very patient with queries. (Traduzido pelo Google) Serviço muito incrível, Joanne explicou bem todas as opções e foi muito paciente com as dúvidas.

  • Avatar Sheetal.e
    1 / 5
    22/03/2017 à 16:22

    Pricey. They make you feel poor for not wanting to choose the designer options. Wouldn't recommend at all. (Traduzido pelo Google) Caro. Eles fazem você se sentir mal por não querer escolher as opções do designer. Não recomendaria nada.

    Resposta do proprietário :
    Hello Sheetal Verma, Thank You for reviewing us. At A&F Opticians we are proud to offer designer collections at lower than market prices, alongside budget product, without compromising on quality. Our staff are trained to offer you product to serve your vision needs regardless of the price. We apologize for the experience you had with us and hope to better serve you for your future vision needs. (Traduzido pelo Google) Olá Sheetal Verma, Obrigado por nos avaliar. Na A&F Opticians, temos o orgulho de oferecer coleções de designers a preços mais baixos do que o mercado, juntamente com produtos econômicos, sem comprometer a qualidade. Nossa equipe é treinada para oferecer produtos que atendam às suas necessidades de visão, independentemente do preço. Pedimos desculpas pela experiência que você teve conosco e esperamos atendê-lo melhor para suas necessidades de visão futura.

  • Avatar Chamodi.
    5 / 5
    27/02/2017 à 23:11

    Excellent customer service. Really satisfied with the pair I bought. (Traduzido pelo Google) Excelente atendimento ao cliente. Muito satisfeito com o par que comprei.

    Resposta do proprietário :
    Hello Chammi235, Thank You for reviewing us. We hope we can serve your visual needs again in the very near future. Be sure to recommend us to your family and friends. (Traduzido pelo Google) Olá Chammi235, Obrigado por nos avaliar. Esperamos poder atender às suas necessidades visuais novamente em um futuro muito próximo. Certifique-se de nos recomendar para sua família e amigos.

  • Avatar Monty.
    5 / 5
    22/02/2019 à 00:26

    Love the service! They’re always accomodating and looking for best options for me (Traduzido pelo Google) Ame o serviço! Eles estão sempre acomodando e procurando as melhores opções para mim

  • Avatar Maria.o
    4 / 5
    19/01/2018 à 22:53

    Thank you so much for my Progressive glasses! It has made such a difference in my life! (Traduzido pelo Google) Muito obrigado pelos meus óculos Progressive! Tem feito tanta diferença na minha vida!

    Resposta do proprietário :
    Thank You Maria, we are ecstatic to have made a difference to your life and visual needs, at A&F Opticians we strive to provide you the best. If there is anything we can do to make your experience a 5 star experience, do let us know and we will make it better. (Traduzido pelo Google) Obrigado Maria, estamos em êxtase por ter feito a diferença na sua vida e nas suas necessidades visuais, na A&F Opticians esforçamo-nos para lhe proporcionar o melhor. Se houver algo que possamos fazer para tornar sua experiência uma experiência de 5 estrelas, informe-nos e nós o tornaremos melhor.

  • Avatar Tracy.
    5 / 5
    07/02/2020 à 22:03

    Joanne was great, super friendly, awesome service! (Traduzido pelo Google) Joanne foi ótima, super amigável, serviço incrível!

  • Avatar Ryan.o
    5 / 5
    16/09/2019 à 01:54

    Easy experience from start to finish, very helpful and nice staff. (Traduzido pelo Google) Experiência fácil do início ao fim, equipe muito prestativa e simpática.

  • Avatar Michael.a
    5 / 5
    10/02/2019 à 15:03

    Got contacts from here. Service staff was friendly and helpful. (Traduzido pelo Google) Tenho contatos daqui. A equipe de serviço foi simpática e prestativa.

    Resposta do proprietário :
    Hello Michael, You were fantastic to deal with! if there is anything we can do to make your experience better in the future or have any suggestions, do drop us a line, we love to hear back from our community of clients on how we can serve them better. We look forward to serving you again soon (Traduzido pelo Google) Olá Michael, Foi fantástico lidar com você! se houver algo que possamos fazer para tornar sua experiência melhor no futuro ou tiver alguma sugestão, envie-nos uma mensagem, adoramos receber notícias de nossa comunidade de clientes sobre como podemos atendê-los melhor. Esperamos atendê-lo novamente em breve

  • Avatar Adela.u
    5 / 5
    07/02/2020 à 19:17

    Very friendly and professional!! Totally recommend it! (Traduzido pelo Google) Muito simpática e profissional!! Recomendo totalmente!

  • Avatar Citrine.
    5 / 5
    02/10/2020 à 17:00

    Great service and good prices (Traduzido pelo Google) Ótimo atendimento e bons preços

  • Avatar Ginny.
    5 / 5
    03/03/2017 à 19:34

    Friendly people who are willing to help and quick service! (Traduzido pelo Google) Pessoas amigáveis ​​que estão dispostas a ajudar e serviço rápido!

  • Avatar Shay.i
    4 / 5
    27/04/2017 à 11:25

    Very helpful, patient, Honest and welcoming place. (Traduzido pelo Google) Lugar muito prestativo, paciente, honesto e acolhedor.

  • Avatar Sage.a
    4 / 5
    04/10/2019 à 17:30

    Ashley was a great help! (Traduzido pelo Google) Ashley foi uma grande ajuda!

  • Avatar Zack.l
    5 / 5
    19/02/2019 à 15:36

    Excellent customer service!! (Traduzido pelo Google) Excelente atendimento ao cliente!!

    Resposta do proprietário :
    Hey Zack, Thank you for the super review, we look forward to serving you again in the near future. If there is anything we can do to make your experience ever more super, let us know! (Traduzido pelo Google) Ei Zack, Obrigado pela super revisão, estamos ansiosos para atendê-lo novamente em um futuro próximo. Se houver algo que possamos fazer para tornar sua experiência ainda mais super, nos avise!

  • Avatar Peace.d
    5 / 5
    26/04/2017 à 15:02

    Amazing customer service. (Traduzido pelo Google) Atendimento ao cliente incrível.

  • Avatar ahmed.a
    5 / 5
    11/10/2019 à 15:51

    excellent customer service (Traduzido pelo Google) excelente atendimento ao cliente

  • Avatar sissel.i
    5 / 5
    19/04/2017 à 15:21

    Polite stuff, quick service. (Traduzido pelo Google) Coisas educadas, serviço rápido.

  • Avatar Janahan.o
    5 / 5
    25/06/2019 à 03:54

    Excellent service. (Traduzido pelo Google) Serviço excelente.

  • Avatar Ben.o
    3 / 5
    01/10/2019 à 20:04

    Good (Traduzido pelo Google) Bom

Adicione uma avaliação

Sua avaliação

Horário de funcionamento :

Segunda-feira 10:00–18:00
Terça-feira 10:00–18:00
Quarta-feira 10:00–18:00
Quinta-feira 10:00–18:00
Sexta-feira 10:00–18:00
Sábado Encerrado
Domingo Encerrado

Um erro no cronograma?

Os outros Optician

  • Latest Listing

    A&F Opticians

    (104 comentários)

    Good (Traduzido pelo Google) Bom...

+1416-663-8887